website security testing

امنیت سایت خود را به صورت آنلاین تست کنید!

یکی از فاکتور های مهم در بررسی سایت ها عدم داشتن مشکلات امنیی است. سایت های که دارای مشکلات امنیتی باشند. هم از سوی مرورگر ها و هم توسط گوگل…

یکی از فاکتور های مهم در بررسی سایت ها عدم داشتن مشکلات امنیی است. سایت های که دارای مشکلات امنیتی باشند. هم از سوی مرورگر ها و هم توسط گوگل مسدود می شوند. و گوگل سایت شما را در لیست سایت های مخرب قرار می دهند. اخیرا هم وب مستر تولز گوگل در صورت مشاهده بدافزار بر روی سایت با پیغام به موررگرها باعث مسدود شدن سایت شما هنگام بارگزاری می شود.و آنتی ویروس قدرتمند نود 32 هم از باز شدن سایت مخرب و آغشته به ویروس جلوگیری می کند. و جایگاه خود را از دست می دهند. ممکن است بدافزار یا کد مخرب به دیتابیس سایت نفوذ کرده باشد. یا دارای محتوای مخرب باشد که به امنیت کاربران آسیب وارد کند. یا هم دارای مشکلات امنیی باشد که هک شدن و نفوذ پذیری به آن آسان باشد. نفوذ پذیری سیستم مدیریت سایت, قالب , یا هاستینگ می توان مشکلات امنیتی برای سایت مشا ایجاد کند. پس باید از این سه مورد اطمینان کامل داشته باشید. چنانچه یک سرویس هاستینگ دچار حملات بدافزاری و جاسوسی شود. ممکن است کل سایت های موجود بر روی آن هاست میزبانی آسیب پذیر شوند.

سرویس های امنیتی مختلف برای چک کردن و تست امنیت سایت وجود دارد. که در این پست یکی از مهم ترین آنها را به شما معرفی می کنیم. تا به صورت آنلاین از میزان امنیت سایت خود مطلع گردید.

https://safeweb.norton.com

این سرویس آنلاین متعلق به کمپانی نورتون یکی از قویترین شرکت های امنیتی جهان و دارای آنتی ویروس قدرتمند Norton می باشد. که امنیت سایت را به صورت آنلاین بررسی می کند. اگر سایت شما دارای ویروس یا بدافزار باشد به شما نمایش می دهد.

پاوان به شما پیشنهاد می کند. جهت اطمینان از امنیت وب سایت خود بر روی آن تست نفوذ انجام دهید. تا از مشکلات امنیتی و میزان آسیب پذیری آن آگاه شوید.

دسته: آموزش امنیت سایبری
گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up