درباره پاوان

شرکت دانش بنیان ارتباط گستر رشد پاوان تولید کننده اولین هات-اسپات بومی کشور(سامانه پاوان هات-اسپات) و همچنین سامانه امنیت شبکه بومی پاوان میباشد که در سال 1385 توسط دانش ­آموختگان بومی استان خوزستان تاسیس و در حوزه سامانه­ ها و امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت خود را آغاز نمود. فعالیت های اصلی شرکت پاوان شامل امنیت شبکه, آموزش های امنیتی, ارائه آخرین اخبار امنیت اطلاعات و شبکه و حملات سایبری, معرفی آخرین بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی, دفع حملات سایبری, پشتیبانی امنیت شبکه سازمان های خصوصی و دولتی, فایروال سخت افزاری ( فایروال ایرانی پاوان ) که با تکنولوژی داخلی طراحی و ساخته شده است. و نهایت امنیت برای شبکه اینترنت سازمان شما به ارمغان می آورد. هات اسپات پاون یک نرم افزار کامل در زمینه مدیریت شبکه اینترنت یک اداره و سازمان بزرگ است. که علارغم تامین امنیت قادر به کنترل کامل سیستم های متصل به شبکه اینترنت می باشد.

  • دارنده مجوز از سازمان پدافند غیرعامل کشور
  • دارای رتبه  از شورای عالی انفورماتیک
  • عضو سامانه مدیریت راهبردی تامین کنندگان (سمتا)
  • فناور برتر در زمینه فناوری اطلاعات در سال 1392
  • تولید کننده سامانه امنیت شبکه بومی پاوان
  • دارای تاییدیه ارزیابی امنیتی محصول امنیت شبکه از صاافتا (صنایع امنیت فضای تبادل اطلاعات)
  • تولید کننده اولین هات-اسپات بومی کشور (پاوان هات-اسپات)
  • تولید کننده سامانه اتوماسیون پویان
  • تولید کننده سامانه جلوگیری از حملات به سرورهای مبتنی بر ویندوز سرور

واحدهای تجارت ارتباط گستر رشد پاوان

تحقیق و توسعه

واحد تحقیق و توسعه (R&D) مسئولیت شناخت نیازهای بازار و تدوین طرح های توسعه ای را بر عهده دارد و به نوعی تمام محصولات و خدمات ارایه شده توسط شرکت حاصل تلاش و فعالیت این واحد است. واحدی که با تحقیقات و پژوهش های خود به نوعی مرکز تغذیه شرکت است.

فنی

پشتیبانی

فروش

نمود عینی قابل مشاهده و اندازه گیری فعالیت شرکت پاوان، واحد فروش است. واحدی که نتیجه تلاش تمامی واحدهای دیگر را به دست مشتری می رساند. این واحد سعی دارد تا با ارایه مشاوره تخصصی به مشتریان، از یک سو نیازهای آنان را برآورده کند و از سوی دیگر آگاهی و آشنایی مشتریان را نسبت به محصولات بازار ارتقا دهد. واحد فروش ارتباط تنگاتنگ و پیوسته با سایر واحدها دارد و برآیند عملکرد جمعی شرکت است.

روابط عمومی و ارتباط با مشتری

دپارتمان روابط عمومی وظیفه اطلاع رسانی، ایجاد ارتباط رسانه ای و صنفی، فرهنگ سازی از طریق کانالهای مختلف و بروز را دارد. این بخش در تلاش است تا به عنوان سخنگوی شرکت، ارتباط موثری با محیط داخلی و خارجی ایجاد کنند.

دپارتمان ارتباط با مشتری با توجه به اینکه هدف اصلی شرکت رضایت مشتری و ایجاد شعف در مشتری است یکی از بخش های مهم و حساس محسوب می شود که وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباط موثر با مشتریان، شناسایی نیازهای مشتریان از طریق شنیدن نظرها و انتقادهای آن ها و در نهایت حافظ منافع مشتری است.

بازاریابی و تبلیغات

شناخت و توسعه بازار و برند، برنامه ریزی به منظور حضور گسترده و موثر در بازار از مسیولیت های مهم این واحد است. از اهداف دیگر این واحد طراحی و اجرای تحقیقات بازار، تدوین طرح های توسعه ای، توسط بازار در فضای مجازی، مدیریت تبلیغات، انجام امور مربوط به سایت های شرکت است.

منابع انسانی HR

شرکت پاوان جهت نیل به اهداف سازمانی، در صدد به کارگیری منابع انسانی مجرب، متخصص و برخوردار از هوش و انگیزه بالا به منظور نقش آفرینی در شرکت است. انجام ماموریت مهم شرکت یعنی گسترش سهم بازار، اعتماد سازی و ایجاد شعف مشتریان ایجاب می کند زمینه رشد و ارتقا توانایی های کارکنان به عنوان سرمایه های انسانی شایسته شرکت فراهم شود.

تامین کالا و انبارداری

دپارتمان تامین کالا وظیفه شناسایی، بررسی و طبقه بندی منابع تامین کالا در داخل و خارج از کشور، درخواست و تامین به موقع کالا را با توجه به سیاست های کلی شرکت برعهده دارد. ضمنا وظایف مهمی چون نگهداری، انبارداری، توزیع، حمل و نقل کالا نیز بر عهده این واحد است.

وب سایت رسمی شرکت ارتباط گستر رشد پاوان

www.pavan.ir

سامانه پیامک

50002050031538

تلفن تماس

88058335-36

آدرس دفاتر:

تهران . سعادت اباد . خیابان سرو غربی. خیابان بخشایش.نبش کوچه بهار سوم.پلاک 22.واحد 6

تلفن:22098763-021

نمابر: 22095837-021

کدپستی: 86668-19988

اهواز، خیابان عارف، نبش تخت سلیمان، ساختمان آرش، طبقه سوم واحد 5

تلفن: 33331699 – 061

فکس: 33331698 – 061

وبسایت: www.pavan.ir

نشانی پاوان در شبکه های اجتماعی

Google
LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest
keyboard_arrow_up