بازیابی از بحران و تداوم کسب و کار 

Disaster Recovery and Business Continuity

امروزه محیط های فناوری اطلاعات بیش از هر زمان دیگری چالش برانگیز هستند. دپارتمانهای فناوری اطلاعات برای ذخیره، محافظت و مدیریت مقادیر فزاینده داده ها، افزایش نیازهای دسترسی کاربر، برآورده کردن نیازهای امنیتی و انطباق با الزامات امنیتی و … مواجه هستند.در حالی که بودجه اختصاص داده شده به IT  هر روز کمتر می شود. راهکارهای بازیابی از بحران و تداوم کسب و کار می توانند پاسخی به این چالشها باشند.

در زمان وقوع بحران، حیات کسب و کار وابسته به لحظه هاست

محافظت  شمااز کسب و کار خود در برابر خرابی، نیاز به رویکردی جامع در سازمان دارد که فراتر از تمرکز بر روی سخت افزار، نرم افزار و یا برق می باشد. شرکت پاوان می تواند به شما در طراحی و پیاده سازی راه حل های بازیابی بحران (Disaster Recovery) کمک کند تا بتوانید در زمان از دست رفتن سامانه یا سرور یا حتی دیتا سنتر، به سرعت عملیات بازیابی را انجام دهید.

Disaster Recovery

با اجرای یک راه حل کسب و کار بی وقفه و بازیابی از بحران (disaster recovery and business continuity)  شرکت پاوان، می توانید موارد زیر راانتظار داشته باشید:

  • امکان دسترسی مستمر برای ترمیم سریع سامانه ها و دیتا سنتر
  • از انعطاف پذیری RPO و RTO برای تحقق توافق نامه های سطح خدمات خود استفاده کنید.
  • خطر اختلال در عملیات و از بین رفتن اطلاعات ارزشمند را کاهش دهید

  • بازیابی را بعد از خرابی برنامه ریزی نشده تسریع کنید
  • افزایش حفاظت از داده ها، در دسترس بودن سیستم ها و قابلیت اطمینان- برنامه های بازیابی از بحران را تعریف و آزمایش کنید

موفقیت کسب و کار شما به توانایی کارمندان ، مشتریان و شرکای شما در دسترسی به برنامه ها و اطلاعات مهم در همه زمان ها بستگی دارد. حتی کمترین میزان خرابی می تواند برای تجارت شما ویران کننده باشد.

در دسترس نبودن خدمات و سامانه های شما باعث نارضایتی مشتریان، از دست رفتن وجهه، کاهش بهره وری و از دست دادن درآمد خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات و متدولوژی های شرکت پاوان در زمینه خدمات بازیابی از بحران و تداوم کسب و کار با ما تماس بگیرید.

[contact-form-7 id=”12069″]
keyboard_arrow_up