SSL گوگل برای پشتیبانی از استاندارد 2048 بیتی ارتقا یافت

SSL گوگل برای پشتیبانی از استاندارد 2048 بیتی ارتقا یافت

ارتقا SSL تا 2048bit شرکت گوگل سرانجام موفق شد فرآیند ارتقا تمامی مجوزهای SSL خود را به پایان برساند امکان پشتیبانی با کیفیت 2048-bit RSA را فراهم آورد. به گزارش…

ارتقا SSL تا 2048bit

شرکت گوگل سرانجام موفق شد فرآیند ارتقا تمامی مجوزهای SSL خود را به پایان برساند امکان پشتیبانی با کیفیت 2048-bit RSA را فراهم آورد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناروی اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حالی که گوگل از قبل اعلام کرده بود این فرآیند به‌روزرسانی را پایان 2013 به اتمام می‌رساند، هم‌اکنون موفق شد پیش از موعد آن را تمام کند.
شرکت گوگل در این خصوص توضیح داد که استاندارد 1024-bit RSA هم اکنون به صورت گسترده در صنعت فناوری مورد استفاده قرار می‌گیرد و این هم اکنون بسیار خوشحال است که توانایی خود را برای پشتیبانی از استانداردهای باکیفیت‌تر افزایش داده است.
شرکت گوگل در بیانیه خود همچنین اظهار داشت که ماژول‌های موجود برای امنیت سخت‌افزاری(HSM) را که از استاندارد قدیمی 1024-bit پشتیبانی می‌کردند کنار گذاشته است و با لغو تمام مجوزهای قبلی و ارایه مجوزهای جدید، امکان می‌دهد سیستم Internet Authority G2 خدمات خود را مبتنی بر استاندارد 2048-bit برای تمامی سایت‌های گوگل ارایه دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up