تغییر رمز عبور برخی از کاربران فیس بوک

تغییر رمز عبور برخی از کاربران فیس بوک

فیس بوک: بعضی از کاربران باید رمز عبور خود را تغییر دهند فیس بوک حساب های کاربری برخی از کاربرانی که اعتبارنامه های ورود به سیستم آن ها در نتیجه…

فیس بوک: بعضی از کاربران باید رمز عبور خود را تغییر دهند

فیس بوک حساب های کاربری برخی از کاربرانی که اعتبارنامه های ورود به سیستم آن ها در نتیجه نشت ادوب افشاء شده بود را مسدود کرد.

این شرکت از کاربرانی که از اعتبارنامه های ورودی یکسان با خدمات آنلاین ادوب استفاده می کنند درخواست می کند تا برای تایید هویت، رمز عبور خود را تغییر دهند.
هنگام ورود به حساب کاربری فیس بوک، آن دسته از کاربرانی که در این دسته بندی قرا گرفتند پیامی را دریافت می کنند که در آن آمده است: یک حادثه امنیتی در وب سایت دیگری که مرتبط با فیس بوک نیست اتفاق افتاده است و حساب کاربری شما در معرض خطر قرار دارد زیرا شما در این دو وب سایت از رمز عبور یکسانی استفاده می کنید. این پیام امنیتی به شما می گوید که برای امن کردن حساب کاربری خود باید به چند سوال پاسخ داده و رمز عبور خود را تغییر دهید. برای حفاظت بیشتر تا زمانی که این فرآیند پایان یابد کسی قادر نیست تا شما را بر روی فیس بوک ببیند.
بنا بر اعلام مرکز ماهر،اوایل ماه اکتبر شرکت ادوب اعلام کرد که هکرها به شبکه کامپیوتری داخلی آن ها نفوذ کردند و کد منبع برخی از محصولات و اطلاعات مربوط به 2.9 میلیون مشتری را به سرقت برده اند. این هکرها اوخر ماه گذشته نام کاربری و رمز عبور رمزگذاری شده 150 میلیون کاربر ادوب را به صورت آنلاین افشاء کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up