Samsung Security Features Galaxy S9

ویژگی های امنیتی گلکسی اس 9 سامسونگ

امروز در جریان کنفرانس رونمایی رسمی از گلکسی اس 9 پرچمدار جدید سامسونگ به همراه برادر بزرگترش یعنی گلکسی اس 9 پلاس به ویژگی های امنیتی این گوشی پرداخته شده…

امروز در جریان کنفرانس رونمایی رسمی از گلکسی اس 9 پرچمدار جدید سامسونگ به همراه برادر بزرگترش یعنی گلکسی اس 9 پلاس به ویژگی های امنیتی این گوشی پرداخته شده است.سامسونگ در تلاش است تا در رقابت با اپل بر روی امنیت پرچمدارانش کار کند.

از مهم ترین ویژگی های امنیتی که سامسونگ امروز به وجود آنها در galaxy S9 اشاره کرده است. فناوری های اسکنر عنبیه و شناسایی چهره است. همانطور که می دانید این فناوری قبلا در گلکسی اس 8 به کار رفته است. اما این تکنولوژی در گلکسی اس 9 بهبهود یافته است. تکنولوژی که در گلکسی اس 8 دارای مشکلاتی بوده است. زیرا در محیط های با نور کم اسکنر عنبیه کارایی امنیت خود را از دست می داد.و بر عکس در مکان هایی که شدت نور بالا بود. سیستم شناسایی و تشخیص چهره نمی توانست کارایی مطلوب را از خود نشان دهد.

علاوه بر این، سامسونگ اسکن عنبیه، تشخیص چهره و فناوری های هوشمند را برای ایجاد یک سیستم تایید بیومتریک مبتنی بر یادگیری عمیق، به نام Intelligent Scan ایجاد کرده است. این سیستم تأیید هویت جدید از قدرت جمعی اسکن عنبیه گلکسی S9 و ویژگی های تشخیص چهره استفاده می کند، به کاربران اجازه می دهد تا با یک نگاه ساده به تأیید هویت خود بپردازند.

این مشکلات سامسونگ را مجبور کرده است. تا در سری جدید محصولات خود این دو راهکار را در قالب « اسکن هوشمند» با هم ترکیب کرده تا هویت کاربر به صورت ایمن و کارآمد تائید شود.

تلفن های جدید سامسونگ توسط پلت فرم امنیتی Knox و فناوری های بیومتریک محافظت می شوند. این ویژگی های امنیتی پیشرفته شامل اسکنر هوشمند و اثر انگشت انحصاری (Dedicated Fingerprint) می باشد.

به گفته سامسونگ سری جدید قابلیت اثر انگشت انحصاری (Dedicated Fingerprint) را برای اولین بار معرفی می‌کند که به کاربر امکان می‌دهد برای دسترسی به پوشه امن (Secure Folder) خود، از اثر انگشتی متفاوت از اثر انگشت باز کردن گوشی استفاده کند.

s9 iris face recognition


این کمپانی در تلاش است تا دسترسی به گوشی را آسان و امن سازد.
اسکن هوشمند یک راه حل تایید مبتنی بر یادگیری است و به کاربران امکان می دهد تلفن های خود را تنها با یک نگاه باز کنند. این قابلیت این را با استفاده از هر دو اسکن عنبیه و تکنولوژی تشخیص چهره انجام می دهد.


این ویژگی نه تنها ویژگی های ظاهری چهره شما را تحلیل می کند، بلکه نور را در محیط اطراف نیز تحلیل می کند. سپس بهترین روش تأیید اعتبار برای دسترسی به تلفن خود را تعیین می کند. این روش چند منظوره اطمینان حاصل خواهد کرد که احراز هویت بیومتریک در تمام محیط ها موفق خواهد بود.

اپل همچنین ادعا کرد که فناوری شناسه چهره ( Face ID ) می تواند در تمامی مکان با شرایط روشنایی مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اما از زمان عرضه آیفون ایکس به بازار برخی ویدئو های منتشر شده این ادعای اپل را رد می کند. حالا باید ببینم که نتایج ارزیابی فناوری امنیتی سامسونگ بر روی گلکسی اس 9 چگونه خواهد بود.

این تکنولوژی می خواهد از داده های زیادی برای اطمینان از اینکه چهره شما از قابل شناسایی است، استفاده کند. تکنولوژی اسکن عنبیه نیز ارتقا یافته است تا بتواند الگوهای عنبیه را از فاصله های دور شناسایی کند. همچنین این کمپانی کره ای در نظر دارد. اسکن هوشمند برای پشتیانی از چندین برنامه کاربردی، ادغام کند.

بدون شک ویژگی های امنیتی پرچمدار کره ای در روز های آینده توسط کارشناسان امنیتی مورد بررسی بیشتر و با ویژگی های امنیتی آیفون مورد مقایسه قرار می گیرند.

نظر شما در مورد ویژگی های فناوری امنیتی سامسونگ چیست؟ به نظر شما تکنولوژی امنیتی گوشی های آیفون قویتر است یا گلکسی اس 9 ؟

منبع: wccftech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up