ودافون: امنیت سایبری فرصت های شغلی جدید را ایجاد کرده است؟

ودافون: امنیت سایبری فرصت های شغلی جدید را ایجاد کرده است؟

در یک تحقیق راجع به ارتباط بین نحوه استفاده از امنیت سایبری و موفقیت شغلی، 86 درصد از پاسخ دهندگان شرکت های با رشد بالا اظهار داشتند که آنها امنیت…

در یک تحقیق راجع به ارتباط بین نحوه استفاده از امنیت سایبری و موفقیت شغلی، 86 درصد از پاسخ دهندگان شرکت های با رشد بالا اظهار داشتند که آنها امنیت اطلاعات را به عنوان یک ایجاد کننده فرصت های کسب و کار جدید، تا به عنوان یک مقوله صرفا دفاعی و امنیتی، می بینند.

Vodafone’s Cyber Security به گزارش موسسه Innovation Accelerator که پاسخ های بیش از 1400 کسب وکار در سطح جهانی را جمع آودری کرده است. نشان دهند این است که امنیت سایبری قوی می تواند منجر به ارتباط بین سازمان و مشتریانش شود. به عنوان مثال، 89 درصد از شرکت ها گفتند که بهبود امنیت سایبری موجب افزایش وفاداری و اعتماد مشتری خواهد شد، در حالی که 90 درصد گفتند که باعث افزایش شهرت آنها در بازار شود. و به طور بالقوه مشتری های جدید را جذب می کند. در همین حال، 89 درصد از آنها گفتند که امنیت اطلاعات زمانی بهتر است که بر اساس رقابت متفاوت مشتریان خود را به دست آورند.

 

علاوه بر این سازمان هایی که از فناوری ابری یا اینترنت اشیا استفاده می برند. طبق گزارش استفاده بیشتری از امنیت سایبری داشته اند. توسعه دهندگان اینترنت اشیا افزایش سود 24 درصدی از امنیت سایبری قوی از جمله ارتقا مهارت های کسب و کار داشته اند.

واضح است که نقطه معکوس آن یعنی ضعف امنیتی هویت تجاری برنده های مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد.کاملا درست است. همانطور که در افت Equifax این قضیه نیز دیده می شود.

بنابراین جای تعجب نیست که این تحقیق نشان داده است. که افزایش نیازها و تقاضای مشتریان و آگاهی آنها از افزایش تهدیدات سایبری، باعث بالارفتن هزینه ها و بودجه امنیت سایبری شده است. انتظار می رود 87 درصد از شرکت ها در طول سه سال آینده بودجه امنیت سایبری خود را افزایش دهند و 10 درصد از شرکت ها بودجه امنیت سایبری خود را دوبرابر کنند.

با این حال، 41 درصد از تصمیم گیرندگان امنیتی در بخش های صنعت، در مورد پیدا کردن بهترین گزینه برای کمک در برخورد با چالش های امنیت سایبر، مطمئن نبودند. بخش مهندسی و ساخت ساز با 52 درصد بیشتر عدم اطمینان از جایی که برای مشاوره امنیتی به آنها مراجعه مراجعه کنند.

این تحقیق چالش خاصی را برای کسب و کارهای کوچک نشان داد. 60 درصد شرکت های کوچک احساس و اطلاعی در مورد امنیت نداشتند.

جالب توجه این نگرش در مورد اینکه تهدیدات اینترنتی بر روی سازمان تاثیر می گذارد در مناطق جغرافیایی مختلف متفاوت است. تنها 55 درصد شرکت های ایتالیایی از اینکه امنیت سایبری کسب و کار آنها را تحت تاثیر قرار دهد، نگران هستند. در حالی که این آمار در آمریکا و سنگاپور به 73 درصد افزایش یافته است. کسب و کارهای کوچک بیشتر نگران از دست رفتن دائمی اطلاعات خود هستند. در حالیکه سازمان های بزرگ بیشتر نگران پیامدهای رقابتی و مقرراتی آن هستند.

Andrzej Kawalec رئیس شرکت ودافون گروپ در زمینه نوآوری و استراتژی سازمانی امنیت سایبری گفت:امنیت سایبری فراتر از حافظت ساده و حفظ وضع موجود است. و توسط شرکت هایی که از تمامی ظرفیت ها برای سرعت بخشیدن به نوآوری و رشد بیشتر استفاده می کنند.
توسعه کسب و کارها انگیز و اعتماد بیشتر منجر به راه اندازی بازارها و خدمات جدید است. در حالی که می بینیم تمایل به ایجاد سازمان های سایبری آماده (آماده امنیت سایبری ) وجود دارد. شرکت ها مطمئن نیستند که در زمینه امنیت سایبری چه کسانی می توان به آنها بهترین خدمات امنیتی و کمک را ارائه دهند. من مطمئنم موفق ترین شرکت ها کسانی هستند که از همان ابتدا برای استفاده از امنیت اطلاعات در شرکت خود برنامه ریزی کرده باشند.

منبع: infosecurity-magazine.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up