Hack potentially exposed 143 million

Equifax می گوید هکرها اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی را به سرقت برده اند!

پاوان: طبق گزارش اخیر کمپانی Equifax اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی طی سال جاری میلادی به خطر افتاده است. به نظر می رسد هکرها، آسیب پذیریی مهمی را در وب…

پاوان: طبق گزارش اخیر کمپانی Equifax اطلاعات شخصی 143 میلیون آمریکایی طی سال جاری میلادی به خطر افتاده است. به نظر می رسد هکرها، آسیب پذیریی مهمی را در وب سایت Equifax کشف کرده اند و به کمک آن، نام اشخاص، شماره تامین اجتماعی، تاریخ های تولد، آدرس ها و در برخی موارد، شماره گواهی نامه را به سرقت برده اند.

علاوه بر این، شماره کارت اعتباری حدوداً 209 هزار نفر به همراه مستندات 182 هزار نفر که اطلاعات شناسایی این افراد را شامل می شدند نیز ربوده شده است. اگرچه Equifax شرکتی بین المللی بوده و شعباتی در دیگر کشورها نیز دارد، خبر داده که اطلاعات هیچ شخصی در خارج از خاک آمریکا به سرقت نرفته است.

کمپانی مورد اشاره می گوید این رخنه امنیتی در روز 29 جولای امسال کشف شده و از آن زمان، آسیب پذیری برطرف گشته است. Equifax همچنین وب سایتی اختصاصی برای قربانیان این حمله در نظر گرفته که امکان مشاهده اطلاعات حساب و دسترسی به بیمه سرقت هویت را مهیا می کند.

رخنه های امنیتی، امروزه به اتفاقی معمول تبدیل شده اند اما هنگامی که شماره تامین اجتماعی یا شماره گواهی نامه افراد افشا می شود، این حملات جدی تر گرفته می شوند. در واقع با لو رفتن شماره های تامین اجتماعی، قربانیان ممکن است برای سرقت هویت هدف گذاری شوند. در نهایت Equifax می گوید در حال همکاری با یک شرکت مستقل و فعال در زمینه امنیت سایبری و نیز مراجعه قانونی است تا ابعاد حمله را مورد بررسی قرار دهد.

دسته: اخبار امنیت شبکه و اطلاعات
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up