Irans MCI inks 5G agreement with Nokia

همکارى همراه اول و نوکیا براى پیاده سازى 5G در ایران

“Iran’s MCI inks 5G agreement with Nokia” تیتر خبری برخی از سایت های ایرانی و خارجی در حوزه تکنولوژی و شبکه بوده است. به گــزارش اداره کل ارتباطات شــرکت ارتباطات…

“Iran’s MCI inks 5G agreement with Nokia” تیتر خبری برخی از سایت های ایرانی و خارجی در حوزه تکنولوژی و شبکه بوده است.

به گــزارش اداره کل ارتباطات شــرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه و نوکیا به عنــوان وندور اول LTE در جهان، براى شناخت، توســعه و پیاده ســازى نسل پنجم تلفن همــراه(5G) تفاهم نامه همکارى امضا کردند. در این مراســم که مدیرعامل همــراه اول، مدیــر منطقــه خاورمیانه و آفریقاى شــرکت نوکیا و جمعــى از مدیران همراه اول و نوکیا حضور داشــتند، این دو شــرکت تفاهم کردند طى مدت تفاهم نامه، مسیر 5G در ایران را با هم جلو ببرند.

با تفاهــم صــورت گرفته با شرکت نوکیا که طبق گزارش برتــر ونــدور Dell’Oro’s LTE در ســال 2017 است، مشترکین همراه اول خواهند توانست اینترنت 5G را همگام با کشورهاى پیشرفته تجربه کنند. همراه اول بهعنوان بزرگترین اپراتــور تلفن همــراه (در هر دو حوزه مکالمــه و اینترنت همراه) و اولیــن ارائه دهنده اینترنت نسل 5.4 شبکه تلفن همراه در کشــور، هم اکنون 975 شهر را تحت پوشش نسل 3 و 735 شهر را تحت پوشش نسل 5.4 تلفن همراه قرار داده است و با این اقدام همچنان پیشرو بودن خود را در ارائه آخرین فناورى ها، ادامه مى دهد.

دسته: اخبار امنیت شبکه و اطلاعات
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up