best free firewall 2017

قوی ترین و برترین فایروال های نرم افزاری سال 2017

در سال 1990 مایکروسافت یک مشکل امنیتی داشت. ویندوز از مشکلات امنیتی بی پایان که هکرها و حملات آنلاین بر روی آن منتشر کردند, رنج می برد. یکی از راه…

در سال 1990 مایکروسافت یک مشکل امنیتی داشت. ویندوز از مشکلات امنیتی بی پایان که هکرها و حملات آنلاین بر روی آن منتشر کردند, رنج می برد. یکی از راه های کنترل ترافیک مخرب بر روی شبکه و نرم افزارهای که مخفیانه بر روی سیستم در حالت فعالیت بودند. نصب فایروال بود. اینجا بود که مایکروسافت اقدام به اضافه کردن دیوار آتشین به ویندوز خود کرد. و این ابزار امنیت ویندوز و فعالیت شما را در اینترنت بالا می برد.

با وجود این همه آنتی ویروس قدرتمند باز هم فایروال بر روی ویندوز هم چنان وجود دارد. و شرکت های تولید کننده آنتی ویروس این قابلیت امنیتی را در آنتی ویروس خود گنجانده تا امنیت سیستم را بالاتر ببرند.

پاوان یکی از بزرگترین شرکت های ایرانی تولید کننده فایروال سخت افزاری به بررسی بهترین فایروال های نرم افزاری و رایگان سال 2017 پرداخته است.

1- ZoneAlarm Free Firewall

ZoneAlarm Free Firewall

برترین فایروال رایگان سال 2017 – ZoneAlarm یک فایروال رایگان با قدرت امنیتی و محافظت به موقع رئال تایم و دارای ویژگی های خاص برای محافظت از شبکه های بی سیم هست.

این فایروال دارای ویژگی های مخفی کردن پورت های باز, تشخیص بالقوه ارتباط های خطرناک, غیر فعال کردن برنامه های مخرب و متصل به DefenseNet است.  فایروال ZoneAlarm در صدر بهترین فایروال های رایگان سال 2017 قرار گرفته است.

2- Comodo Free Firewall 

موثر اما پر سر و صدا، با جعبه امنیتی آسان برای جلوگیری از ورود ا برای جلوگیری ورود فایل های مخرب به سیستم.

Comodo Free Firewall

با استفاده از این فایروال قدرتمند می توان دسترسی برنامه ها به اینترنت را کنترل کرد. از اتصال برنامه های غیر ضروری به اینترنت جلوگیری کرد. در بخش قرنطینه این فایروال می توان فایل ها و برنامه هایی را که بلاک شده اند مشاهده کرد. و مورد بررسی قرار داد. اگر فایل یا نرم افزاری اشتباهی بلاک شد. آن را از لیست بلاک خارج کرد. در قسمت Define a New Blocked Application این فایروال می توان هر برنامه ای را که در این بخش معرفی کنید ، به صورت اتوماتیک درخواست های اتصالش به شبکه یا اینترنت ، مسدود میشود . این قسمت در مواقعی که یک بدافزار را روی سیستم تان شناسایی کرده و قصد دارید ارتباطش را با شبکه و اینترنت قطع کنید ، بسیار کارآمد است . روش معرفی برنامه ها هم مانند قسمت بالاست .

حساس ترین قسمت فایروال کومودو Network Security Policy است. که به کنترل شبکه می پردازد. مثل قوانینی که برای مرورگرها ، برنامه های مدیریت ایمیل ، کلاینت های FTP ، برنامه های قابل اعتماد ، برنامه های مسدود شده و خروجی ها در نظر گرفته میشوند . و حتی پورت هایی از شبکه را که می خواهید مسدود و غیر فعال کنید.

3- PeerBlock firewall

PeerBlock firewall

فایروال شماره سه که بررسی آن می پردازیم PeerBlock است. در رده سوم برترین فایروال های سال 2017 قرار گرفته است. یک فایروال رایگان طراحی شده به خصوص برای اشتراک فایل و filesharers

تمرکز اصلی این فایروال بر روی ترافیک آی پی های غیر قابل اعتماد هست. روش کار کردن با پیر بلاک نیز آسان است؛ زمانی‌که نرم افزار را اجرا می‌کنید، از شما در مورد سایت‌هایی که قصد بلاک کردن آن را دارید نظیر: ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و جاسوس افزارها، پرسیده شده و سپس محافظت از شبکه شما آغاز می‌شود.
این فایروال رایگان کاربردی بصورت خودکار روزانه خود را بروزرسانی می کند تا از این طریق بتواند آن آدرس های IP را از سیستم شما دور نگه دارد.

4- firewall TinyWall

TinyWall firewall

TinyWall یک فایروال کم حجم قابل استفاده در کنار دیگر ابزارهای امنیتی مثل آنتی ویروس نود 32 و.. است. از جمله این ویژگی‌ها نیز می‌توان به لیست سفید برنامه‌ها، لیستی مخصوص بلاک کردن دامنه‌ها و پورت‌ها، راهی برای تنظیم مجوزهای برنامه‌های مختلف برای دسترسی به LAN، پشتیبانی از IPv6، تعریف رمز عبور برای بخش تنظیمات و … اشاره کرد.

5- OpenDNS firewall

یک فایروال متفاوت با دیگر فایروال های رایگان سال 2017 – تفاوت فایروال OpenDNS با دیگر فایروال ها در قابل دانلود نبودن آن هست.

opendns

OpenDNS یک فایروال رایگان قابل دانلود نیست بلکه تغییراتیست که شما می توانید بر روی روترتان اعمال کنید به این ترتیب اتصال شما به اینترنت از طریق سرورهای OpenDNS صورت می گیرد. بدین معنا که برای تمامی دستگاه هایی که از شبکه ی شما استفاده می کنند بستری امن فراهم خواهد شد. OpenDNS همچنین بصورت خودکار دسترسی شما به تمامی سایت های مشکوک، مخرب و غیر اخلاقی را مسدود می کند.

6- Anti NetCut 3 firewall

Anti NetCut3 firewall

این فایروال برای بهبود عملکرد شبکه wifi طراحی شده است. و از با عواملی که باعث قطع ارتباط با شبکه وای فای می شوند. مقابله می کند.  فایروال‌هایی همچون Anti NetCut3 برای حفظ امنیت شما در  چنین شبکه هایی طراحی شده‌اند.
همانند دیگر نرم افزارهای رایگان، فایروال Anti NetCut3 نیز محدودیت‌هایی دارد؛ به عنوان مثال امکان اضافه کردن درایوهای NAS به کتابخانه اپلیکیشن‌ها وجود نداشته و در کنار ساده بودن رابط کاربری، حتی برخی از ترجمه‌ها به زبان انگلیسی نیز ایرادهایی دارد که ممکن است در نگاه اول نگران‌کننده باشند. با این‌حال عملکرد Anti NetCut3 در برابر حملات ARP Spoofing، قطعی‌های عمدی کانکشن و یا انواع دیگر فعالیت‌های خرابکارانه رضایت‌بخش خواهد بود.

فایروال های رایگان زیادی وجود دارد. که این 6 مورد از برترین و بهترین های آنها در سال 2017 می باشد. البته شما می توانید امنیت شبکه اینترنت خانه یا اداره محل کار خود را با فایروال سخت افزاری پاوان تضمین کنید. فایروال ایرانی پاوان با آخرین متدها و تکنولوژی های امنتیی روز دنیا ساخته و طراحی شده است.

منبع:techradar

دسته: آموزش امنیت سایبری
نتیجه‌ای پیدا نشد.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up