Malwarebytes Anti-Malware android

شناسایی تروجان ها و نرم افزارهای مخرب بر روی اندروید

اندروید برترین سیستم عامل دنیای موبایل هم از لحاظ آمار استفاده, و هم از لحاظ امکانات به شمار می آید. بیش از نیمی از گوشی های موبایل به سیستم عامل…

اندروید برترین سیستم عامل دنیای موبایل هم از لحاظ آمار استفاده, و هم از لحاظ امکانات به شمار می آید. بیش از نیمی از گوشی های موبایل به سیستم عامل اندروید مجهز هستند. پس این همه محبوبیت و استفاده باعث شده تا هکرها به فکر ساختن تروجان و بدافزاری برای نفوذ به گوشی های اندرویدی و دسترسی به اطلاعات کاربران و جاسوسی از آنها باشند. اکثر گوشی اندروید به شبکه اینترنت متصل هستند. و هر کدام صدها اپلیکیشن در زمینه های مختلف بر روی آنها نصب هست.

یکی از بزرگترین مشکلات اندروید نداشتن آنتی ویروس قدرتمند و آپدیت شده که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب باشد. خیلی از کاربران خصوصا در کشور ما گوشی اندرویدی آنها از داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند و آپدیت شده محروم هستند. در واقع 90 درصد گوشی های اندرویدی ایران آنتی ویروس قوی ندارند. هر چند اندروید بد ویروس می گیرد. اما بعضی از نرم افزار مخرب و تروجان ها آنقدر قوی هستند که بسیار راحت به گوشی شما نفوذ می کنند بدون آنکه شما قادر به شناسایی آنها باشید.

پاوان برای حمایت از امنیت دیجیتال شما درفضای مجازی یک اپلیکیشن در زمینه شناسایی بدافزارها, تروجان ها و نرم افزار مخرب و نرم افزارهای جاسوسی به شما معرفی می کند. پس از مطالعه این مطلب این اپلیکیشن امنیتی را از اینترنت دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. تا از هک شدن گوشی خود جلوگیری کنید.

Malwarebytes Anti-Malware اپلیکیشنی که نرم افزارهای مخرب و تروجان ها را شناسایی می کند. و عملیات تخریب آنها را متوقف می کند. همچنین قادر به تشخیص و شناسایی نرم‌افزارهای مخرب چون نرم‌افزارهای جاسوسی و تروجان‌ها را در گوشی شما است. به صورت خودکار فایل‌های  و اپلیکیشن های دستگاه اندرویدی شما را اسکن و برنامه های مخرب و اپلیکیشن هایی که امکان ردیابی شما را دارند شناسایی می کند.

برخی از قابلیت های Malwarebytes Anti-Malware :

ضد تروجان، نرم‌افزارهای مخرب و جاسوسی

مدیریت و کنترل اپلیکیشن‌ها و دسترسی‌های آنها

جلوگیری از ارسال اطلاعات شما توسط اپلیکیشن‌ها به سرورهای مشکوک

دریافت هشدار هنگام بازکردن سایت‌های مخرب

امکان شناسایی اپلیکیشن‌های مشکوکی که امکان ردیابی شما را دارند

امکان اسکن دستگاه اندرویدی شما برای آسیب پذیری‌های امنیتی

امکان  اسکن خودکار دستگاه در فواصل زمانی دقیق و معین

توقف دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما

پاوان به شما توصیه می کنید به هیچ وجه امنیت گوشی خود را نادیده نگیرید. و برای مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و بدافزارها از این اپلیکیشن استفاده کنید.

این اپلیکیشن را از گوگل پلی رایگان دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up