مرکز فوق مدرن مایکروسافت برای مقابه با جرایم اینترنتی

مرکز فوق مدرن مایکروسافت برای مقابه با جرایم اینترنتی

مایکروسافت مرکزی فوق مدرن برای رسیدگی به جرایم اینترنتی botnet ها، نرم افزار های مخرب و غیره در ردموند افتتاح شد. این مانند یکی از آن واحد های سیاری که…
مایکروسافت مرکزی فوق مدرن برای رسیدگی به جرایم اینترنتی botnet ها، نرم افزار های مخرب و غیره در ردموند افتتاح شد. این مانند یکی از آن واحد های سیاری که در سریال S.H.I.E.L.D دیده اید نیست اما بنظرمی رسد مرکز جدید رسیدگی به جرایم اینترنتی مایکروسافت یکی از سخت‌ترین مکان ها برای کار کردن است. این ساختمان امروز افتتاح شد تا خانه ای برای بهترین متخصصان کامپیوتر باشد، که وظیفه شان کنترل کردن بدافزار ها، botnetها، تکنولوژی هایی که کودکان را به استثمار میکشد و دیگر انواع جرایم آنلاین است.
مقر این مرکز رسیدگی به جرایم اینترنتی در محوطه دانشگاه  شرکت مایکروسافت در Redmond واشنگتن واقع شده است، و با سخت افزارها و نرم افزار های امنیتی بی شماری راه را برای هکر ها دشوار کرده است. این نرم افزار ها شامل یک Siteprint است که شبکه های سازمان یافته جرایم اینترنتی را به تصویر می کشد، همچنین یک photo DNA، یک سیستم برای جلوگیری نشر مطالب غیر اخلاقی از کودکان و همچنین سیستم هایی که خود شرکت مایکروسافت برای نابود کردن botnet ها طراحی کرده است؛ می باشد.
این ساختار همچنین به گونه ای طراحی شده است که متخصصان  خارج از سیستم، که می خواهند در این مرکز فعالیت کنند و به مایکروسافت در انجام  خدماتش یاری برسانند، بتوانند براحتی با محیط مرکز سازگار شوند و به فعالیت بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up