هک 40 میلیون کارت اعتباری

هک 40 میلیون کارت اعتباری

هکرها بیش از 40 میلیون کارت اعتباری مشتریان شرکت آمریکایی “تارگت” را هک کردند. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت تائید کرد که اطلاعات کارت‌های اعتباری 40 میلیون مشتری این شرکت در…

هکرها بیش از 40 میلیون کارت اعتباری مشتریان شرکت آمریکایی “تارگت” را هک کردند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت تائید کرد که اطلاعات کارت‌های اعتباری 40 میلیون مشتری این شرکت در فاصله 27 نوامبر تا 15 دسامبر هک شده است.
سایت خبری ZDNet با انتشار این خبر به نقل از شرکت تارگت عنوان کرد که هکر‌ها موفق به جمع‌آوری اطلاعات خصوصی مشتریان از جمله نام، شماره کارت‌های اعتباری، تاریخ انقضا و سه رقم امنیتی کارت‌ها شده‌اند.
این شرکت اعلام کرده است که میلیون‌ها نفر از مشتریان این شرکت که در روز “جمعه سیاه” اقدام به خرید از فروشگاه‌های این شرکت کرده بودند با خطر دزدی از کارت‌های اعتباری و بانکی خود روبرو هستند.
تارگت عنوان کرده است که ممکن است هکرها با دارا بودن اطلاعات کامل کارت‌های اعتباری اقدام به بیرون کشیدن پول از این حساب‌ها از طریق دستگاه‌های ATM بکنند.
وال استریت ژورنال نیز به طور مستقل این موضوع را تائید و عنوان کرده است که حدود 40 هزار دستگاه کارت‌خوان در شعب فروشگاه‌های تارگت در سراسر آمریکا قربانی هکرها شده‌اند.
شرکت تارگت بدون اعلام جزئیاتی در این خصوص گفته است که در حال پیگیری موضوع است. این شرکت همچنین از مشتریان خود که در بازه زمانی فوق از این فروشگاه خرید کرده‌اند خواسته است تا هرگونه تغییر در حساب‌های خود را بررسی کنند.
دسته: اخبار امنیت شبکه و اطلاعات
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up