میزان حملات DNS در بریتانیا 105 درصد افزایش یافته است

میزان حملات DNS در بریتانیا 105 درصد افزایش یافته است

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط موسسه EfficientIP در باره حملات سایبری ، طی سال 2018 کسب و کارها در انگلیس بیشترین میزان حملات DNS را تجربه کرده اند.…

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط موسسه EfficientIP در باره حملات سایبری ، طی سال 2018 کسب و کارها در انگلیس بیشترین میزان حملات DNS را تجربه کرده اند. بخوص در زمینه از دست داده اطلاعات حساس.

این گزارش توسط شرکت های امنیتی DNS در سال 2018 که بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط تصمیم گیرندگان ارشد فناوری و امنیتی در سراسر جهان تهیه شده است. این گزارش نشان داد که 77 درصد از سازمانها با حمله DNS در سال 2018 آسیب دیدند، به طور متوسط ​​هر شرکت در معرض هفت حمله قرار گرفت.

حملات DNS با ترفند های مختلف انجام می شود، اما معمولا این حملات بیشتر شامل انکار سرویس، آلوده ساختن زیرساخت های DNS با تروجان هایی که کاربر را به سایت های مخرب منتقل می کند یا اطلاعات را از طریق تکنیک های تونل زنی DNS از بین می برند.

بر اساس گزارش EfficientIP  نرم افزارهای مخرب و فیشینگ مبتنی بر DNS حدود 36 درصد حملات را به خود اختصاص داده اند. و بعد از آن حملات DDoS حدود 20 درصد، و حملات تونل زنی DNS نیز شامل 20 درصد حملات DNS می باشند.

گزارش به وضوح نشان می دهد که حملات DNS به طور بالقوه می تواند بر سازمان ها تاثیر داشته باشد: 40 درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که دچار اختلالات ابری هستند، یک سوم (33 درصد) قربانی سرقت داده ها و 22 درصد از کسب و کار اطلاعات خود را از دسته داده اند.

در بریتانیا 20 درصد اطلاعات حساس خود را از دست داده اند. 15درصد سرقت IP ها را تجربه کرده اند. و 21 درصد نیز ادعا کرده اند که مشتریان خود را از دست داده اند.

حملات DNS به طول میانگین سالیانه 57 درصد افزایش داشته است. که این میزان در بریتانیا رقم 105 درصد را نشان می دهد. به نظر می رسد و کمپانی های بریتانیای تقریبا 4 میلیون دلار بر اثر این حملات دچار خسارت شده اند.

سخنگوی EfficientIP به Infosecurity گفت که موقعیت لندن به عنوان یک مرکز مالی ممکن است منجر به افزایش هزینه های حمله شود.

وی گفت: “این تحقیق نشان می دهد که هزینه ها و فراوانی حملات به صورت فزاینده ای در بخش مالی افزایش یافته است.” “یک توضیح احتمالی می تواند این باشد که شهر یک هدف ایده آل برای هکرها است زیرا هدف های سودآور و آسیب پذیر را فراهم می کند. فاجعه IT TSB مثال خوبی از این است: TSB مشتریان خود را هدف ایده آل برای حملات فیشینگ ساخته است. ”

در حقیقت، شرکت های خدمات مالی انگلستان به طور متوسط ​​با هشت حمله مواجه بودند، بیشتر از سایر صنایع، بر اساس گزارش. این هزینه ها به طور متوسط ​​681 پوند در هر حمله خسارت متحمل شده اند. و تقریبا برابر با 5.4 میلیون پوند در سال است.

دسته: اخبار امنیت شبکه و اطلاعات
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up