WPA3 برای امنیت شبکه های Wi-Fi در سال 2018 تنظیم شده است

WPA3 برای امنیت شبکه های Wi-Fi در سال 2018 راه اندازی شده است

در سال 2018 پروتکل جدید WPA3 برای ایمن سازی و امنیت بیشتر Wi-Fi به کار گرفته می شود. این پروتکل از سوی اتحاد Wi-Fi – که شامل ذینفعان فناوری از…

در سال 2018 پروتکل جدید WPA3 برای ایمن سازی و امنیت بیشتر Wi-Fi به کار گرفته می شود. این پروتکل از سوی اتحاد Wi-Fi – که شامل ذینفعان فناوری از جمله اپل، سیسکو، اینتل، مایکروسافت و کوالکام است روز دوشنبه در نمایشگاه فناوری CES 2018 معرفی شده است.

سال گذشته کشف حفره امنیتی در پروتکل WPA2 شبکه های WiFi نگرانی از هک شدن در سراسر جهان را افزایش داده.اما اکنون در سال جدید توسعه دهندگان وای فای برای رفع این مشکل و افزایش امنیت وای فای پروتکل جدید WPA3 را ارائه داده اند. پروتکلی که در روزهای آینده بیشتر از آن خواهیم شنید.

WPA3 ویژگی های جدیدی را برای ساده سازی و افزایش امنیت کاربران و ارائه دهندگان خدمات در شبکه های شخصی و سازمانی ارائه می دهد. یکی از ویژگی های رمزگذاری داده های فردی، در نهایت به کاهش یکی از بزرگترین چالش هایی که کاربران شبکه های Wi-Fi عمومی با آن روبرو هستند، کمک می کند. این کار با ایجاد یک کانال امن رمزگذاری شده برای هر کاربر در شبکه انجام خواهد شد.

این اتحاد همچنین به دو ویژگی دیگر اشاره کرد که “حفاظت قوی را حتی زمانی که کاربران رمزهای عبور را انتخاب می کنند که توصیه های پیچیده معمولی را نداشته باشند، اشاره می کند و روند پیکربندی امنیت را برای دستگاه هایی که رابط کاربری محدود یا بدون نمایش را دارند، ساده سازی می کند.”

جو هوفمن گفت: “فناوری های امنیتی Wi-Fi ممکن است برای دهه ها ادامه داشته باشند، بنابراین مهم است که آنها به طور مداوم به روز شوند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای صنعت Wi-Fi را برآورده می کنند.” “Wi-Fi در حال پیشرفت است تا سطح بالای امنیت را حفظ کند همانطور که نیازها و انتظارات صنعت از آن در حال افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up