سریع ترین توسعه دهنده وای فای جهان با سرعت ۳ گیگابیت و ۳ باند اختصاصی

سریع ترین توسعه دهنده وای فای جهان با سرعت ۳ گیگابیت و ۳ باند اختصاصی

شرکت نت گیر در یک سال اخیر به دنبال تکمیل محصولات خانواده Nighthawk X6S خود است و انواع دستگاه های رده بالا را از مودم روتر تا روترهای بی سیم…

شرکت نت گیر در یک سال اخیر به دنبال تکمیل محصولات خانواده Nighthawk X6S خود است و انواع دستگاه های رده بالا را از مودم روتر تا روترهای بی سیم و روترهای مش و ای فای معرفی کرده است. اکنون نوبت به معرفی یک اکس تندر یا توسعه دهنده Wifi در این خانواده است. به همین دلیل، نت گیر دستگاه Nighthawk X6S EX8000 را معرفی کرد که قوی ترین و سریع ترین توسعه دهنده و ای فای دنیا محسوب می شود.

EX8000 سه بانده است و از سرعت ۳ گیگابیت بر ثانیه سود می برد. این دستگاه در رده 3000 AC است و برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بازار یا اصطلاحاً SMB طراحی شده است. روی این دستگاه از فناوری اختصاصی FaStLane3 نت گیر استفاده می شود.

فناوری FaStLane3 سه مزیت به همراه دارد:
و ایفای سه بانده، ایجاد لینک های اختصاصی برای ارتباط توسعه دهنده و ایفای با روتر و بهبود قدرت آنتن ها برای قابلیت های توسعه دهندگی وای فای. این دستگاه روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۴۰۰ مگابیت، روی فرکانسی ۵ گیگاهرتز بدونMU-MIMO سرعت ۸۶۷ مگابیت و روی فرکانسی ۵ گیگاهرتز با MU-MIMO سرعت ۱۷۳۳ مگابیت به دست می دهد. بنابراین، شرکتهای تجاری می توانند سه شبکه وای فای با مشخصات و فرکانس های مختلف را روی این دستگاه تنظیم و تقویت کنند. دستگاه های کلاینت با پشتیبانی از MU-MIMO می توانند به فرکانسی ۵ گیگاهرتز مبتنی بر MU-MIMO و دستگاه های دیگر به تناسب مشخصات خود روی فرکانس های پایین تر قرار بگیرند. این دستگاه یک پردازنده چهار هسته ای و شش آنتن داخلی دارد. از درگاههای اترنت گیگابیتی و 2.0 USB سود می برد و اپلیکیشن هایی برای مدیریت و پیکربندی ساده آن روی اندروید عرضه شده است. قیمت این توسعه دهنده و ای فای ۲۳۰ دلار است و از یک ماه دیگر وارد بازارهای جهانی می شود.

منبع: ماهنامه شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up