جایزه ۲۰۰ هزار دلار سامسونگ برای کشف حفره امنیتی در محصولاتشجایزه ۲۰۰ هزار دلار سامسونگ برای کشف حفره امنیتی در محصولاتش

جایزه ۲۰۰ هزار دلار سامسونگ برای کشف حفره امنیتی در محصولاتش

یکی از راهای کسب اطمینان از امنیت در محصولات و سرویس های شرکت های بزرگ تکنولوژی تعیین جایزه هست. اپل، فیس بوک، گوگل، فایرفاکس، مایکروسافت و.. قبلا هم جهت کشف…

یکی از راهای کسب اطمینان از امنیت در محصولات و سرویس های شرکت های بزرگ تکنولوژی تعیین جایزه هست. اپل، فیس بوک، گوگل، فایرفاکس، مایکروسافت و.. قبلا هم جهت کشف حفره امنیتی در محصولات خود برای هکرها جایزه تعیین کرده بودند.

سامسونگ در این سال ها یکی از آن شرکت هایی بوده که هکرها کمتر به سراغش رفته اند. شاید هم رفته باشند. اما نتوانسته اند نفوذ کنند. که این نشانگر امنیت بالای محصولات سامسونگ هست. حالا سامسونگ به هکرها و متخصصین امنیت سایبری می گوید که با کشف حفره امنیتی در محصولاتش 200 هزار دلار جایره دریافت کنید. سامسونگ با این کار قصد دارد. یک تست نفوذ و ارزیابی امنیتی بر روی محصولات خود انجام دهد.

روز گذشته کمپانی سامسونگ خبر از راه اندازی برنامه ی جهت کشف باگ در ۳۸ محصول خوداطلاع داد و اعلام کرد اگر فردی در میان محصولات سامسونگ باگی را کشف کند تا ۲۰۰ هزار دلار به وی جایزه پرداخت خواهد کرد.
پیش از samsung اکثر رقبای این شرکت بدون ناخدا برنامه کشف باگ را ایجاد کرده بودند و به تازگی این شرکت به این نتیجه رسیده است با ارائه این جایزه وضعیت امنیت ۳۸ محصول خود را محک بزند.
این کمپانی نه تنها درخصوص گوشی های هوشمند خود این طرح را اجرا می کند بلکه به سراغ هوش مصنوعی بیکسبی، سرویس حساب کاربری سامسونگ و پرداخت موبایل سامسونگ نیز رفته و اعلام کرده بر مبنای اثبات مشکلات امنیتی از ۲۰۰ دلار تا ۲۰۰ هزار دلار پرداخت خواهد کرد.
طی سالهای اخیر هکرها از طریق نفوذ غیرقانونی به کمپانی ها باگ های آنان را گوشزد می کردند که این طرح ها موجب کسب درآمد قانونی هکرها شده است.

 

دسته: اخبار امنیت شبکه و اطلاعات
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up