10 سرویس دهنده برتر vpn در سال 2017

10 سرویس دهنده برتر vpn در سال 2017

بسیاری از ما برای محافظت از اطلاعات کامپیوتر خود آنتی ویروس استفاده می کنیم. اما برای ناشناس ماندن از چشم هکرها در فضای مجازی توجه چندانی به شبکه اینترنت خود…

بسیاری از ما برای محافظت از اطلاعات کامپیوتر خود آنتی ویروس استفاده می کنیم. اما برای ناشناس ماندن از چشم هکرها در فضای مجازی توجه چندانی به شبکه اینترنت خود نداریم. اولین تعریف و برداشتی که از vpn به ذهن ما می رسد. هما فی -ل ت -ر شکن می باشد. در صورتی که وی پی ان صدها قابلیت دارد. عبور از سد فیلترینگ یکی از قابلیت های آن می باشد. گاه یک نرم افزار وی پی ان شما را از صد فیلترینگ عبور می دهد. اما همین نرم افزار و سرویس دهنده اطلاعات سیستم شما را به سرور خود ارسال می کند. و ممکن صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کند. مشاهده شده که بعضی از آنها

شرکت های بزرگ, موسسات مالی, برای تضیمن امنیت اطلاعات, فایل های ارسال و دریافتی و سرورهای خود معمولا از سرویس های ارائه دهنده vpn استفاده می کنند.

VPN، اتصال امن رمزگذاری شده بین کامپیوتر شما و سرور VPN را ایجاد می کند. زمانی که شما از وی پی ان استفاده می کنید. تا زمانی که شما از وی پی ان استفاده می کنید. تمامی اطلاعات شما از طریق این تونل, محافظت و انتقال داده می شود و هیچ کس نمی تواند به ماهیت اطلاعات و فعالیت های شما دسترسی پیدا کند. مگر خود شرکت ارائه دهنده سرویس vpn.

باید به شدت مواظب بود. که نسبت به سرویس ارائه دهنده vpn و سرور آن اطمینان داشته باشید. از هر وی پی ان رایگان و یا نرم افزار وی پی ان نباید استفاده کرد. زیرا بعضی از آنها توسط هکرها و یا سازمان های دولتی برای بدست آوردن اطلاعات و ماهیت فعالیت های شما راه اندازی می شوند. و به راحتی اطلاعات شما را هک می کنند. یعنی هر گونه سایت یا فعالیت اینترنتی که از طریق این گونه وی پی ان ها انجام می دهید. بر روی سرور آنها قابل مشاهده و ردیابی است.بخصوص بعضی از سرویس های خارجی اطلاعات شما در اختیار نهاد وافراد دیگر جهت سوء استفاده امنیتی قرار می دهند. و بعضی از آنها داده های مفید شما را به فروش می رسانند.

فعالیت از طریق وی پی ان ماننده رانندگی در یک پارکینگ بسته است که هیچ کس قادر به تعقیب شما نیست. یکی از کارهایی که وی پی ان انجام می دهد. تغییر آدرس IP سیستم شما است. اصلا بعضی افراد فایل های مهمی بر روی سیستم دارند. و از طرفی دیگر نگران هک شدن هستند. برای اینکه کسی نتواند رد آنها را پیدا کند. و در فضای مجازی ناشناس بمانند از وی پی ان استفاده می کنند.

اما چرا وی پی ان؟

بانک ها و موسسات مالی برای انجام فعالیت های بانکی از طریق اینترنت برای ناشناس ماندن از vpn استفاده می کنند تا کسی نتواند فعالیت آنها را تشخیص و هک کند.

سازمان های بزرگ یا حتی شرکت های امنیتی از وی پی ان برای ناشناس ماندن در فضای اینترنت استفاده می کنند.

یکی از راهکارهای جلوگیری از نفوذ به شبکه اینترنت سازمان یا شرکت شما استفاده از vpn برای ناشناس ماندن شما است. ممکن است شما از طریق اینترنت سازمان فایلی را برای کسی یا یک شرکت دیگه ارسال می کنید. در نتیجه آنها با به دست آوردن آی پی سیستم شما می توانند زمینه را برای حملات بعدی فراهم کنند.

هکرها برای ناشناس ماندن و انجام حملات سایبری خود از vpn استفاده می کند. البته گروهایی بودند که اطلاعات آنها توسط سرویس های ارائه دهنده وی پی ان لو رفته و در نهایت دستگیر شدند.

دولت ها برای انجام حملات سایبری علیه یکدیگر از سرویس های vpn استفاده می کنند. تا نقطه حمله قابل شناسایی نباشد.

در این پست می خواهیم 10 سرویس دهنده برتر vpn در جهان طی سال 2017 را به شما معرفی کنیم.

ویژگی مشترک همه اینها عدم ذخیره سازی اطلاعات کاربران و اینکه ادعا می کنند بخاطر شناسایی و تعقیب شدن کاربران توسط نهادهای خارجی هیچ اطلاعاتی را بر روی سرور های خود ذخیره سازی نمی کنند.

تصویر جدول زیر 10 سرویس دهنده برتر vpn سال 2017 را به شما معرفی می کند.

Best VPN Services of 2017

انتخاب نوع vpn و شرکت سرویس دهنده بسیار سخت است. زیرا به سختی می توان به این سرویس دهنده ها اطمینان کرد. پاوان به شما توصیه می کند. که با نهایتت احتیاط از vpn استفاده کنید.!

دسته: آموزش امنیت سایبری
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up