اسنودن از کدام اپلیکیشن برای چت کردن استفاده می کند؟

اسنودن از کدام اپلیکیشن برای چت کردن استفاده می کند؟

ادوارد جوزف اسنودن چهره خبره ساز سال های اخیر و یکی از کارمندان سازمان سیا آمریکا کسی بخاطر افشاگری هایش درباره جاسوسی آمریکا از شهروندان و کنترل فعالیت کاربران در…

ادوارد جوزف اسنودن چهره خبره ساز سال های اخیر و یکی از کارمندان سازمان سیا آمریکا کسی بخاطر افشاگری هایش درباره جاسوسی آمریکا از شهروندان و کنترل فعالیت کاربران در فضای مجازی مثل کنترل ایمیل ها, مکالمات تلفنی شهروندان, کنترل پیام ها و.. مورد توجه جهانی قرار گرفت.

دولت ایالات متحده نسبت به فعالیت های اسنودن بسیار حساس است. اما اسنودن از هر اپلیکیشن یا برنامه ارتباطی استفاده نمی کند.

تا بحال به این فکر کرده اید که اسنودن از کدام اپلیکیشن برای چت و ارتباط با دوستان خود استفاده می کند؟؟ و کدام مسنجر را امن تر می داند؟

او کسی است که به نبود حریم خصوصی در شبکه های مجازی و اپلیکیشن ها آگاهی کامل دارد. و این آگاهی نتیجه تجربه و  فعالیتش در سازمان سیا و NAC است.

شاید حدس شما واتس اپ یا تلگرام باشد. اسنودن از اپلیکیشن های برای چت استفاده می کند. که به تکنولوژی رمزگذاری “end to end” مجهز باشند. هر چند واتس اپ و تلگرام اخیرا به این تکنولوژی مجهز شده اند. اما اپلیکیشن مورد نظر اسنودن این دو نستند.

اسنودن برای چت از اپلیکیشن امنیتی “سیگنال” استفاده می کند. این مسنجر ضمن داشتن امکانات واتس اپ و تلگرام امنیت بالاتری نسبت به آنها دارد.

اپلیکیشن “Signal”، اپلیکیشن ارتباطی بسیار امنی‌ست که توسط ادوارد اسنودن استفاده می‌شود. شرکت “Open Whispersystems”، با ترکیب دو اپلیکیشن امن “textSecure” و “RedPhone”، اپلیکیشن “Signal” را ابتدا در پلتفرم “iOS” و پس از آن در اندروید و نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن را منتشر کرد. اپلیکیشن سیگنال به شما امکان ارسال پیام متنی، تصویر و ویدیو و همچنین مکالمات صوتی با کیفیت بالا و امنیت بالا را می‌دهد. این اپلیکیشن کلیه اطلاعات ارسالی شما را رمزگذاری و پس از آن ارسال می‌کند و حتی شرکت “Open Whisper Systems” هم امکان دسترسی به محتوای پیام‌های شما را ندارد. اگر به دنبال اپلیکیشن بسیار امن برای مکالمات و چت کردن هستید، بدون اندکی تردید استفاده از اپلیکیشن سیگنال را آغاز کنید. این اپلیکیشن از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. وقتی ادوارد اسنودن از این اپلیکیشن استفاده می‌کند، شما هم در استفاده از آن کوچک‌ترین تردیدی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up