جوایز 100000 دلاری برای ضعف امنیتی در ویندوز 8.1

جوایز 100000 دلاری برای ضعف امنیتی در ویندوز 8.1

تعیین جایزه 100000 دلاری برای پیدا کردن ضعف امنیتی ویندوز 8.1 در حالی که شرکت مایکروسافت در حال ارایه رسمی نسخه نهایی ویندوز تازه واردشان، تحت عنوان Windows 8.1 هستند…

تعیین جایزه 100000 دلاری برای پیدا کردن ضعف امنیتی ویندوز 8.1

در حالی که شرکت مایکروسافت در حال ارایه رسمی نسخه نهایی ویندوز تازه واردشان، تحت عنوان Windows 8.1 هستند امروز اعلام شد، که مایکروسافت برای شخصی یا گروهی که بتواند حفره امنیتی ای در ویندوز 8.1 بیابد، جایزه ای به مبلغ 100000 دلار پرداخت می نماید.
به گزارش دیجیکالا از Neowin هر چند اپل آنقدر به سیستم عاملش مطمئن بود که به همچین اقدامی مبادرت نکرد، اما برخی نیز این را نشان عدم اطمینان و یا غرور دانستند و کار به جایی رسید که، هکرها خود برای پیدا کردن حفره های امنیتی در iOS جایزه تعیین کردند. اما مایکروسافت سعی کرده با تعیین این جایزه نشان دهد که از تلاش تیم فنی اش مطمئن است.
مایکروسافت که از نخستین عرضه ویرایش های مختلف ویندوز، با چالش قفل شکسته شدن آن مواجه است، شاید این بار از روش های تازه ای استفاده کرده که جایزه ای با این مبلغ را تعیین کرده است، که در صورت صحت می تواند خبر بدی برای کاربران نسخه های غیر قانونی  و کرک شده ویندوز باشد. از سوی دیگر نباید از یاد ببریم که ویندوز آنقدرها هم غیر قابل هک نیست و بی شک راهکارهایی از سوی هکرها، برای گذشتن از سد سنجش اعتبار کاربران، ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up