Triada تروجانی که قلب اندروید را نشانه گرفته!

Triada تروجانی که قلب اندروید را نشانه گرفته!

شناسایی تروجان Triada بر روی سیستم عامل اندروید: لابراتوار کسپرسکی یک تروجان ها تلفن همراه به نام Triada شناسایی شده است ، که از نقطه نظر فنی، برتری قابل توجهی…

شناسایی تروجان Triada بر روی سیستم عامل اندروید:

لابراتوار کسپرسکی یک تروجان ها تلفن همراه به نام Triada شناسایی شده است ، که از نقطه نظر فنی، برتری قابل توجهی نسبت به همه نمونه های مشابه دیگر دارد. بدافزار جدید قادر به پیاده سازی کد مخرب خود در تمام برنامه های کاربردی موجود بر روی دستگاه آلوده را دارد. این تروجان ( Triada ) می تواند منطق کار خود را تغییر دهد،و حضور خود را در سیستم آلوده پنهان نماید بطوری که شناسایی و حذف آن آسان نمی باشد. به خصوص در آندروید نسخه 4.4.4.
“Triada” با استفاده از پروسه Zygote که در مسیر ریشه وجود دارد ، الگویی برای دسترسی کامل به برنامه تمام برنامه های کاربردی را فراهم میکند. در نتیجه پس از وارد شدن به این فرایند، تروجان بخشی جدایی ناپذیر آن خواهد بود.به هر حال از قبل “لابراتوار کسپرسکی” احتمالش را درنظر گرفته است که امکانش تنها بصورت تئوری است و تمام قابلیت های یک بدافزار مخرب را دربر دارد.بنابراین دانلودر ها و نصب کننده برنامه ها اجزای مختلف Triada را دریافت و توابع لازک برای مهاجم را انتقال می دهند.این ماژول ها در منوی برنامه های نصب شده در اندروید، و همچنین فرآیندهای در حال اجرا در دسترس نیست، اما بدون مشکل در پوشه های سیستمی است که می تواند از طریق یک تروجان های پنهان کننده در ریشه بکار خود بپردازد.

راهکارهای افزایش امنیت اندروید در برابر هکرها

بررسی امنیت اندروید و آسیب پذیری های آن در مقابل هکرها

Triada را می توان برای سرقت پول در خرید محتوای اضافی از طریق نرم افزار ها بکار گرفت. برای انجام این کار، ضبط نمودن، تغییر، و فیلتر اس ام اس تایید پرداخت برای دریافت پول به توسعه دهندگان بازی یا حمایت نرم افزار می باشد .Triada ها را یک نوع خط مرزی در تکامل تهدیدات آندروید است. در حالی که قبلا اکثر تروجان ها برای این پلت فرم کاملا ابتدایی بودند، در حال حاضر در صحنه تهدیدات جدید با سطح بالایی از پیچیدگی های فنی مواجه هستیم . از آنجا که نرم افزارهای مخرب قادر به نفوذ به تمام برنامه های کاربردی برای مجرمان سایبری به طور بالقوه فراهم و منطق خود را در اجرای اهداف جدید از حمله به کاربران و به حداکثر رساندن منافع خود را داشته باشند.

راهکارهای بالابردن سطح امنیت اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up