افزونه ویندوز دیفندر مایکروسافت برای مرورگر کروم عرضه می شود!

افزونه ویندوز دیفندر مایکروسافت برای مرورگر کروم عرضه می شود!

با وجود گسترش و ساخت آنتی ویروس های قدرتمند و به کارگیری امنیتی سخت در سمت سرورها و ویندوز باز هم فیشینگ یکی از راه های اصلی برای انجام حملات…

با وجود گسترش و ساخت آنتی ویروس های قدرتمند و به کارگیری امنیتی سخت در سمت سرورها و ویندوز باز هم فیشینگ یکی از راه های اصلی برای انجام حملات مخرب به شمار می آید. انجام حملات سایبری از طریق ارسال و اشتراک گذاری لینک های مخرب در فضای مجازی برای هکرها سریعتر و آسانتر هست.

اکثر کاربران عادی دنیای مجازی قادر به تشخیص حملات فیشینگ نخواهند بود. چرا که آنها دانش کافی برای تشخیص یک صفحه وب جعلی از یک صفحه وب واقعی را ندارد. به همین خاطر هنوز برای سرقت اطلاعات بانکی، رمز های عبور و.. از لینک های مخرب و جعلی استفاده می شود. لینک هایی که در این روز در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های ارتباطی بین کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

کروم یکی از سه مرورگر برتر جهان برای موبایل و کامپیوتر هست. حالا مایکروسافت قصد دارد تا جهت امنیت بیشتر این مرورگر و جلوگیری از حملات فیشینگ از این طریق، افزونه ویندوز دیفندر را برای این مرورگر عرضه کند. تا از باز شدن لینک های مخرب جلوگیری کند. این افزونه شامل لیستی از لینک های مخرب است که مایکروسافت ضمن تشخیص و شناسایی با به روز رسانی سریع و منظم به افزونه معرفی می کنند. و این افزونه از باز شدن این لینک بر روی مرورگر کروم کاربر جلوگیری می کند. تا جلوی حملات فیشینگ از این طریق گرفته شود.

هر چند گوگل مدعی است که مرورگرش توانایی تشخیص و مقابله با لینک های مخرب را دارد. اما مایکروسافت این پلاگین را برای امنیت بیشتر ارائه کرده است.

افزونه ویندوز دیفندر برای کروم را از این لینک دریافت و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up