هکرها چگونه رمز عبور شما را پیدا می کنند؟

هکرها چگونه رمز عبور شما را پیدا می کنند؟

شاید این سئوال برای شما پیش آمد باشد که هکرها چگونه رمز عبور شما در یک سایت یا کامپیوتر و شبکه های اجتماعی پیدا می کنند؟ آیا ضعف امنیتی از…

شاید این سئوال برای شما پیش آمد باشد که هکرها چگونه رمز عبور شما در یک سایت یا کامپیوتر و شبکه های اجتماعی پیدا می کنند؟ آیا ضعف امنیتی از جانب شما بوده یا از جانب نرم افزار و سیستمی که استفاده می کنید.

در جواب این سئوال باید که گفت همیشه مقصر سایت یا سیستم کامپیوتر نیست.بعضی مواقع سهل انگاری و دانش امنیتی ضعیف شما در به کارگیری رمز های عبور ساده و قابل حدس باعث هک شدن شما می شود.

و نکته دیگر اینکه بعضی سایت ها و نرم افزار هایی که استفاده می کنید یا حتی خود سیستم ویندوز  چندان بخاطر داشتن حفره امنیتی در برابر هک و نفوذ آسیب پذیر هستند.

و اینکه بعضی مواقع مشکل نه از شماست نه از هم سیستم عامل یا سایت و نرم افزار ی که هک می شود.بلکه مشکل در قدرت هکرهاست. شما هر چقدر که قوی باشید نمی توانید از امنیت 100 درصد حرف بزنید.

هکرها دائما در حال تلاش برای نفوذ به سیستم شما هستند. آنها از ترفند ها و روش های مختلف استفاده می کنند. پس بدانید آنها به هیچ وجه بیکار و تسلیم قدرت امنیتی سیستم شما نمی شوند.چرا که وجود همین هکرها باعث شده است تا تکنولوژی امنیت سیستم ها و سایت روز به روز پیچیده تر و قدرتمند تر شود.

پاوان ویدئویی برای شما آماده کرده است که در آن به این سئوال پرداخته می شود هکرها چگونه رمز عبور شما را پیدا می کنند.

 

دسته: امنیت شبکه
رمز عبور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up