معرفیbest anti-ransomware software 2017 بهترین آنتی باج افزارهای سال 2017

معرفی بهترین آنتی باج افزارهای سال 2017

پاوان: باج افزار ابزار نوین باج گیری از افراد، شرکت ها، سازمان های دولتی و غیر دولتی است. اکثر شرکت های امنیتی سازنده آنتی ویروس ادعا می کنند که آنتی…

پاوان: باج افزار ابزار نوین باج گیری از افراد، شرکت ها، سازمان های دولتی و غیر دولتی است. اکثر شرکت های امنیتی سازنده آنتی ویروس ادعا می کنند که آنتی ویروس آنها بهترین نرم افزار برای مقابله با بدافزارهای مخرب و بهترین آنتی باج افزار است. اما همه اینها فقط یک ادعا هست. اگر واقعا آنتی ویروس ها قادر به شناسایی و دفع حملات باج افزار ها بودند. این همه کامپیوتر در سراسر جهان توسط باج افزارها آلوده نمی شد. آمارهای بدست آماده از میزان حملات و آلودگی سیستم های کامپیوتری توسط باج افزار در کشورهای مختلف جهان نشان دهنده آن است. که حتی قویترین آنتی ویروس ها مثل کسپرسکی در شناسایی و پاک سازی باج افزارها قبل از حمله ناموفق بوده اند. باج افزارهای قدرتمند مثل پتیا، وانا کرای در طی دو سال گذشته میلیون ها سیستم را در سراسر جهان آلوده کرده و باعث شده که میلیون ها دلار پول از طریق بیت کوین به جیب هکرها سرازیر شود.

البته نباید انصاف را کنار گذاشت و حملات باج افزاری را به نقطه ضعف آنتی ویروس ها ربط داد. شاید اگر همین شرکت های امنیتی نبوده اند. دیگر هیچ سیستم کامپیوتری امنیت نداشت. تا زمانی که یک باج افزار حمله نکند و بر روی سیستم قربانی مشاهده نشود شناسایی آن بسیار سخت است. چرا که هکرها از ترفند های مختلف برای عبور از سد امنیتی سیستم ها استفاده می کنند. باج افزار مثل ویروس مرز نمی شناسد. حتی چندین هزار سیستم در کشور ایران را نیز آلوده کرده است. و حتی عده ای مجبور شده اند که به هکرها باج پرداخت کنند.

سال 2017 اوج حملات باج افزارها را شاهد بوده ایم. حملات سایبری دو سال اخیر باج افزارها به شبکه های کامپیوتر در کشورهای مختلف چنان مخرب و گسترده بود که سازمان و شرکت های امنیتی در سراسر  جهان را به چالش کشیده تا برای مقابله با پدیده باج افزارها راهکارهای امنیتی جدیدی اتخاذ کنند. و نوعی همبستگی در سطح جهان بین شرکت های بزرگ تکنولوژی، دولت و سازمان برای مقابله با باج افزار ها شکل گرفته است.

نصب یک آنتی ویروس برای مقابله با باج افزار کافی نیست. علاوه بر رعایت مسائل امنیتی باید از یک آنتی باج افزار قدرتمند در کنار آنتی ویروس استفاده کرد. بدون شک اگر یک آنتی باج افزار قدرتمند ارائه شود شما از آن استقبال می کنید.

پاوان در ادامه آموزش های امنیتی به معرفی برترین آنتی باج افزارهای سال 2017 پرداخته است. تا با نصب یکی از آنتی در کنار آنتی ویروس امنیت سیستم را قویتر کنید. طیف وسیعی از ابزارهای anti ransomware وجود دارد. که می تواند تا حدود با باج افزار مقابله کند. البته بیشتری نسخه های قبلی باج افزارها. اما ابزارهای تجاری دارای بخاطر به روز رسانی مداوم عملکرد بهتری در مقابل با انواع ransomware دارند.

1. AppCheck Pro

ابزار تخصصی که می تواند با تهدیدات ناشناخته برخورد کند.

– شناسایی تهدیدهای شناخته شده و ناشناخته
– محافظت از MBR و GPT
– فایل های رمز شده را بازیابی می کند

AppCheck Pro

AppCheck Pro یک برنامه مخصوص anti-ransomware است که هدف آن کشف و مسدود کردن حتی آخرین تهدیدهای ناشناخته است. این برنامه در کنار آنتی ویروس اجرا می شود و تمامی فرایندهای در حال اجرا برای شناسایی رفتار ransomware  مشاهده و بررسی می کند. موتور پیشرفته AppCheck چشم خود را بر روی MBR (Master Boot Record)  و GPT (GUID Partition Table) و فایل ها نگه می دارد. به محض شناسایی تروجان آن را مسدود و حتی حذف می کند.  بسیاری از برنامه های آنتی ویروس می توانند خیلی کارها را انجام دهند، اما AppCheck  این تغییرات فایل های اصلی را ردیابی می کند و به شما کمک می کند تا فایل هایی رمزگذاری شده را قبل از اینکه باج افزار متوقف شود بازیابی کند.حتی اگر نتواند تهدید را مسدود کند.مشکلی نیست چرا که AppCheck می تواند فایل های خود را در زمان واقعی به روز کند، لایه اضافی حفاظت که تقریبا ایمنی داده ها را تضمین می کند.
با توجه به مشخصات ذکر شده به نظر می رسد که یک گزینه عالی برای حذف ویروس باج افزار از سیستم و دفع حملات آن باشد.این برنامه با قیمت 11 دلار به فروش می رسد.


2. Bitdefender Antivirus Plus

آنتی ویروس بیت دیفندر آنچنان شناخته شده و قدرتمند هست که نیاز به معرفی ما ندارد. سالهاست که از سیستم های کامپیوتری محافظت می کند.

حفاظت استرلینگ از برند معتبر AV

موتور شناسایی بسیار قوی

متوقف کردن برنامه های ناشناس که در حال تغییر فایل ها هستند.

Anti ransomware Bitdefender


Anti-ransomware Bitdefender مشابه یک آنتی فایروال قدرتمند عمل می کند. برنامه های ناشناس که در حال تغییر فایل های سیستمی هستند را شناسایی و مسدود می سازد. به طور پیش فرض پوشه های اصلی شامل موزیک، فیلم، عکس، و .. را محافظت می کند. اگر فایل یا پوشه مهمی دارید که نگران تهدید آن از جانب باج افزار هستید. به Anti-ransomware Bitdefender بسپارید تا از آن محافظت کند. چنانچه به امنیت اطلاعات خود اهمیت می دهید. می توان با پرداخت 14 دلار این آنتی Ransomware را خریداری کرد.

3. Panda Internet Security anti ransomware

موتور شناسایی بسیار دقیق
رابط کاربری آسان

Panda Internet Security anti ransomware

آنتی ویروس پاندا هم تقریبا برای کاربران کامپیوتر شناخته شده است. موتور آنتی ویروس Panda Internet Security یک خط اول قوی از حفاظت را فراهم می کند، و اکثر ransomware ها را قبل از آنکه آسیبی به سیستم وارد کند، را شناسایی و مسدود می سازد.تست های مقایسه AV  پاندا سکیوریتی در برابر حملات و تهدیدهای واقعی نمره 100 درصدی را کسب کرده است. و هر چهار آزمایش امنیتی را با موفقیت به پایان رساند. بخش Data Shield این نرم افزار به طور پیش فرض از فایل های شما شامل اسناد آفیس، موزیک، فیلم ،عکس، فایل های سیستمی محافظت به عمل می آورد. اگر فایل دیگر مدنظر شماست و نگران امنیت آن هستید. می توان به پاندا اینترنت سکیوریتی بسپارید. تا از آن محافظت کند. این برنامه مثل بیت دیفندر با نرم افزار امنیتی مشابه مشکل تداخل و همخوانی دارد. این برنامه با 27 دلار قابل خریداری است. تقریبا یک دهم پولی که به هکرها پرداخت می کنید.

4. Webroot SecureAnywhere AntiVirus

قابل استفاده در کنار دیگر آنتی ویروس ها
بازیابی فایل های رمزگذاری شده
سریع و فوق العاده سبک

Webroot SecureAnywhere AntiVirus
همیشه یک آنتی ویروس نمی تواند مشابه یک آنتی باج افزار تخصصی عمل کند. اگر شما یک آنتی ویروس را به عنوان گزینه اول حفاظت سیستم خود انتخاب کنید. پس انتظار نداشته باشید که تمامی باج افزار ها را شناسایی و متوقف سازد. نصب Webroot SecureAnywhere AntiVirus بر روی سیستم باعث می شود اگر آنتی ویروس یک باج افزار را نادیده بگیرید. این برنامه آن را شناسایی و مسدود سازد. تا از حملات بعدی جلوگیری شود. این برنامه برای استفاده در کنار دیگر آنتی ویروس ها ساخته شده است. Webroot SecureAnywhere AntiVirus تغییرات فایل ها توسط برنامه های ناشناس را شناسایی و متوقف می سازد.  Webroot تغییرات را لغو و فایل های اصلی را بازیابی می کند. برای استفاده از این آنتی باج افزار سالیانه 22 دلار پرداخت کرد.

5.ZoneAlarm Anti-Ransomware

یک ابزار کاربر پسند که نیازی به دانلود امضا و تائید ندارد.

شناسایی تهدیدهای شناخته شده و ناشناخته
بازیابی فایل های رمزگذاری شده توسط باج افزارها

ZoneAlarm Anti Ransomware

ZoneAlarm Anti-Ransomware یک ابزار آسان برای استفاده در کنار دیگر برنامه های امنیتی مثل آنتی ویروس است. که از سیستم شما در برابر باج افزار محافظت می کند. آزمایشات امنیتی صورت گرفته بر روی این برنامه نشان داده است که ZoneAlarm در مقابل Ransomware  ناشناخته به خوبی عمل می کند. فعالیت های آنها را مشاهده و بررسی می کند. فایل های رمزگذاری شده توسط باج افزار را بازیابی می کند.

هر 5 نرم افزاری که معرفی شده اند. همگی پولی هستند. فراموش نکنید. در دنیای امروز برای امنیت داده ها و اطلاعات خود باید هزینه کرد. همانگونه که برای امنیت خانه یا ماشین خود از بهترین دزدگیر ها و دوربین های مدار بسته استفاده می کنید. اگر فایل های حساس و حیاتی سیستم شما توسط باج افزار آلوده شوند. برای بازیابی آنها باید بیش از 300 دلار به هکرها باج پرداخت کرد. اما با خرید و نصب یک آنتی باج افزار قدرتمند می توان از چنین حملاتی جلوگیری کرد.

دسته: امنیت شبکه
ransomware, باج افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up