بهترین آنتی ویروس های رایگان سال 2017

بهترین آنتی ویروس های رایگان سال 2017

با گسترش استفاده از اینترنت بدون داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند و به رزو شده بر روی سیستم امنیت شما میسر نمی شود. اگر سیستمی برای انجام کارهای شغلی و…

با گسترش استفاده از اینترنت بدون داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند و به رزو شده بر روی سیستم امنیت شما میسر نمی شود. اگر سیستمی برای انجام کارهای شغلی و سرگرمی به اینترنت متصل می شوید. به آنتی ویروس قدرتمند مجهز نباشد. هیچ امنیتی نخواهی داشت. چرا که شناسایی ویروس ها و بدافزارها, باج افزاری و نرم افزار های جاسوسی یا سایت های مخرب از توان شما خارج است. فقط یک آنتی ویروس قدرتمند می تواند فایل های مخرب یا باج افزارها را به درستی شناسایی و پاکسازی کند. هر چقدر که اینترنت شما دارای امنیت شبکه بسیار قوی باشد. اما سیستم های شما به آنتی ویروس مجهز نباشند. باز هم احتمال حملات سایبری علیه شرکت یا سیستم های متصل به شبکه وجود خواهد داشت. پس اولین اقدام برای تامین امنیت خود در فضای مجازی نصب یک آنتی ویروس قدرتمند و به روز شده است.

اما اگر توانایی خرید آنتی ویروس قدرتمد با لایسنس معتبر را ندارید. می توانید از بهترین آنتی ویروس های رایگان سال 2017 پیشنهاد پاوان استفاده کنید. پاوان در ادامه آموزش های امنیت شبکه به معرفی و بررسی 10 آنتی ویروس رایگان و برتر سال 2017 پرداخته است. و اینکه در کنار یکی از این آنتی ویروس سعی کنید یک نرم افزار فایروال قدرتمند برای امنیت بیشتر کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. اگر از گوشی موبایل برای انجام های کارهای بانکی و مالی و جست جوی اینترنتی استفاده می کنید. به هیچ وجه خطر ویروس ها و باج افزار اندرویدی را دست کم نگیرید. پس یک آنتی ویروس قدرتمند بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید. داشتن یک آنتی ویروس و یک نرم افزار فایروال برای امنیت کامپیوتر و موبایل کاملا ضروری است.

10 بهترین آنتی ویروس رایگان سال 2017:

1-Bitdefender Antivirus Free Edition
2-Avast Free Antivirus
3-Sophos Home
4-Avira Free Antivirus
5-AVG Antivirus Free
6-Panda Free Antivirus
7- 360Total Security
8-ZoneAlarm Free Antivirus + Firewall
9-adaware antivirus free 12
10-Comodo Free Antivirus

دسته: امنیت شبکه
آنتی ویروس, باج افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up