LEO Privacy

معرفی اپلیکینش امنیتی محافظت از حریم خصوصی در فضای مجازی

اگر در گذشته حریم خصوصی ما توسط افراد مهاجم و بیگانگان مورد تجاوز قرار می گرفت. مهاجمانی با هویت مشخص و اهداف مشخص. اکنون در قرن 21 حریم خصوصی توسط…

اگر در گذشته حریم خصوصی ما توسط افراد مهاجم و بیگانگان مورد تجاوز قرار می گرفت. مهاجمانی با هویت مشخص و اهداف مشخص. اکنون در قرن 21 حریم خصوصی توسط افرادی مورد حمله قرار می گیرد که از هویت مشخصی برخوردار نیستند. و برای ما کاملا ناشناس هستند. و حتی از اهداف آنها خبر نداریم. به همین دلیل در مقابل چنین نوع حمله و تجاوز بسیار سخت تر شده است. حریم خصوصی مثل گذشته فقط مختص به چهار دیواری خونه و یا سرزمین و محل زندگی نمیشه. بلکه با شکل گیری فضای مجازی تعریف دیگری از حریم خصوصی ارائه شده است. که نفوذ به آن خطرات جدی متوجه ما خواهد کرد. اکثر کاربران که از گوشی موبایل و کامپیوتر استفاده می کنند. دارای حساب کاربری بر روی شبکه های اجتماعی, اپلیکیشن های ارتباطی و اینترنت هستند. که به حریم خصوصی آنها مربوط می گردد. حریم خصوصی نیازمند دانش امنیت دیجیتال, شناسایی نقاط ضعف و قوت اپلیکیشن ها, توجه به هشدار های امنیتی, استفاده از اپلیکیشن های امنیتی می باشد. باید از حریم خصوصی خود در مقابل هکرها, اپلیکیشن های جاسوسی, و صدها نوع حمله دیگر دفاع کنیم.

اپلیکیشن LEO Privacy، اپلیکیشنی مناسب برای حفظ حریم خصوصی شما است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌ها و ویدیو‌های خود را موجود در سیستم خود را مخفی نگه دارید و بر روی اپلیکیشن‌ها قفل بگذارید. این اپلیکیشن این قابلیت را هم به شما می‌دهد که سیستم خود را از راه دور کنترل کنید و دسترسی افراد غریبه را به اطلاعات خود کوتاه کنید.

از دیگر قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن که آن را برای کاربران جالب‌تر کرده است، گرفتن سلفی از چهره کسی است که قصد ورود به دستگاه شما را دارد.این قابلیت به شما کمک می‌کند که افرادی که قصد فضولی دارند را بیشتر بشناسید.

این اپلیکیشن لیستی از کلیه اپلیکیشن‌ها موجود در سیستم شما را نمایش می‌دهد و شما با انتخاب اپلیکیشن‌ها مورد نظر می‌توانید آنها را قفل کنید و تنها با وارد کرد پین‌کد و یا پترن تعریف شده به آنها دسترسی پیدا کنید. گاهی محتوای اپلیکیشن‌های ما بسیار مهم است دوست نداریم مثلا افراد غریبه به اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ما دسترسی پیدا کنند و چت‌های ما را بخوانند.

این اپلیکیشن همچنین برای مخفی کردن محتویات مهم، عکس‌ها و ویدیو‌ها محیط امنی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید آنها را به محیط امن درون اپلیکیشن منتقل کنید و دیگر نگران دسترسی افراد غریبه به آنها نباشید. چرا که با این کار دیگر محتویات انتقال داده شده نه تنها در گالری بلکه در اپلیکیشن‌هایی هم که این محتویات در آنها قرار داشتند، نمایش داده نمی‌شود.

این اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می‌دهد که اگر گوشی شما به سرقت رفت، حافظه آن را از راه دور پاک کنید و دسترسی افراد ناشناس را به اطلاعات درون حافظه کوتاه کنید و همچنین موقعیت مکانی گوشی را به شما نمایش می‌دهد.

این اپلیکیشن قابلیت‌های دیگری را هم چون امکان وب‌گردی مخفیانه، بلاک‌کردن شماره افراد مزاحم، امکان حذف فایل‌های کش و اضافی، و همچنین امکان شارژ سریع باتری را برای شما فراهم می‌کند.

شما می‌توانید اپلیکیشن LEO Privacy را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود نمایید.

اگر از کاربران سیستم‌عامل اندروید هستید و به دنبال راهی مناسب برای حذف حریم خصوصی خود هستید، توصیه می‌کنیم از اپلیکیشن LEO Privacy استفاده نمایید.

دسته: آموزش امنیت سایبری
حریم خصوصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up