امن ترین سرویس اشتراک فایل بدون استفاده از فضای ابری

امن ترین سرویس های اشتراک فایل بدون استفاده از فضای ابری

قبل از اقدام به اشتراک گذاری فایل بسته به نوع و اهمیت فایل باید امنیت آن در نظر گرفت. و بررسی کرد که آیا سرویس واسطه اشتراک فایل امنیت کافی…

قبل از اقدام به اشتراک گذاری فایل بسته به نوع و اهمیت فایل باید امنیت آن در نظر گرفت. و بررسی کرد که آیا سرویس واسطه اشتراک فایل امنیت کافی دارد. چقدر قابل اعتماد هست. اگر امنیت را اولویت کار شماست. پس باید نسبت به ایمن بودن سرویس های اشتراک فایل اطلاعات کامل داشت. آیا این سرویس ها فایل های شما را در مسیر رمزگذاری می کنند؟ آیا اطلاعات و فایل های شما در اختیار سازمان های دیگر قرار می دهند؟

در این پست پاوان چند سرویس مطمئن جهت اشتراک گذاری فایل ها به شما معرفی می کند. هر کدام از این سرویس ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. و ویژگی مثبت همه آنان امنیت بالا و حذف فایل های شما بعد از زمان تعیین شده.

1-سرویس Reep.io، یکی از سرویس‌های کاربردی برای انتقال و به اشتراک‌گذاری فایل است. شما از طریق این سرویس تنها کافی است که فایل‌های مورد نظر را آپلود کنید، سپس می‌توانید لینک دانلود را کپی کنید و ارسال کنید. در این سرویس عمل به اشتراک گذاری با این سرویس به صورت مستقیم صورت می‌گیرد و میان سرور اصلی و مرورگر شما ، هیچ میزبان واسطه‌ی وجود ندارد. در این سرویس انتقال فایل‌ها به صورت امن صورت می‌گیرد و همچنین امکان رمزگذاری فایل‌ها وجود دارد، شما می‌توانید برای امنیت بیشتر بر روی فایلی که به اشتراک پسورد تعریف کنید. در این سرویس هیچ‌گونه محدودیتی برای سایز فایل‌ها و تعداد آنها وجود ندارد.

2-سرویس JustBeamIt، هم از سرویس‌های دیگر به‌ اشتراک گذاری فایل است. این سرویس هم امکان آپلود، ایجاد لینک و ارسال لینک دانلود را به شما می‌دهد. یکی از ویژگی‌های متمایز این سرویس این است که آدرس فایل‌ها به دلیل مسائل امنیتی ۱۰ دقیقه بعد از ایجاد از بین می رود. این سرویس هم هیچ‌گونه محدودیتی از نظر تعداد و سایز فایل‌ها ندارد.

3-سرویس WeTransfer، سرویس محبوب اشتراک‌گذاری فایل‌ها است که تنها کافی است شما فایل مورد نظر را آپلود کنید، و آدرس ایمیل گیرنده را وارد کنید. تنها محدودیت این سرویس، محدودیت سایز فایل‌های ارسالی است، شما می‌توانید فایل‌هایی حداکثر تا ۲ گیگابایت را ارسال کنید.

4-سرویس File Dropper، هم از دیگر سرویس‌های اشتراک‌گذاری فایل است که می‌توانید تا حجم حداکثر ۵ گیگابایت فایل را به اشتراک بگذارید.

5-سرویس UploadFiles، در این سرویس برای آپلود فایل‌ها از نظر حجم محدودیت وجود دارد و تنها می توانید ۱۰۰ گیگابایت فایل آپلود کنید، تنها نکته قابل توجه این است که لینک‌هاای دانلود تنها برای ۳۰ روز قابل استفاده هستند.

منبع: پاوان

دسته: آموزش امنیت سایبری
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up