Vulnerability in the cisco firewall

آسیب پذیری شناسایی شده در روترها و فایروال های سیسکو

سه مدل از روترها و فایروال‌های بی سیم ساخت سیسکو که مورد استفاده صاحبان مشاغل کوچک هستند، دارای آسیب پذیری‌ های خطرناک برطرف نشده‌ای هستند که کنترل آنها را از…

سه مدل از روترها و فایروال‌های بی سیم ساخت سیسکو که مورد استفاده صاحبان مشاغل کوچک هستند، دارای آسیب پذیری‌ های خطرناک برطرف نشده‌ای هستند که کنترل آنها را از راه دور توسط هکرها ممکن می‌کند.

حفره های امنیتی شناسایی شده مربوط به رابط کاربری مدیریتی تحت وب فایروال RV110W Wireless-N VPN و روترهای وی پی ان RV130W Wireless-N Multifunction و RV215W Wireless-N بوده است.

مهاجمان برای نفوذ به این روترها و فایروال ها تنها باید یک درخواست HTTP غیرمجاز که حاوی داده های کاربری افراد باشد برای آنها ارسال کنند. در نتیجه کدهای مخرب بر روی روترها و فایروال های هدف اجرا می شود و نتیجه این امر سرقت داده های کاربران خواهد بود.

سیسکو وجود این مشکل را تایید کرده، اما هنوز وصله ای برای حل این مشکل عرضه نکرده است. این شرکت می گوید قصد دارد firmware محصولات آسیب پذیر را به روز کند. اما این کار در سه ماهه سوم سال 2016 رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است که محصولات سیسکو از پرطرفدارترین ابزار شبکه و امنیت شبکه در جهان هستند. چندی پیش هم خبری از کشف حفره امنیتی در فایروال سیسکو سری ASA بر روی سایت پاوان ارائه شد.

آسیب پذیری آن هم برای یک شرکت امنیتی مثل سیسکو می تواند خبر بدی برای مشتریان و استفاده کنندگان از محصولات این شرکت باشد.

 

فایروال سیسکو – سیسکو – امنیت شبکه – آسیب پذیری سیسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up