شرکت اعلام کرده است. که بر اثر حملات سایبری شدید و مداوم سود این شرکت به طور قابل توجهی به کمتر از 50 درصد زمان مشابه سال گذشته رسیده است.

حملات سایبری به شرکت بریتانیایی Talk Talk و کاهش 50 درصدی سود این شرکت

Talk Talk یک شرکت مخابراتی بریتانیایی است. که در زمینه ارائه خدمات ارتباطات از راه دور, پرداخت حق تماشای تلویزیونی, اینترنت, شبکه موبایل و .. به شهروندان انگلیسی فعالیت دارد.…

Talk Talk یک شرکت مخابراتی بریتانیایی است. که در زمینه ارائه خدمات ارتباطات از راه دور, پرداخت حق تماشای تلویزیونی, اینترنت, شبکه موبایل و .. به شهروندان انگلیسی فعالیت دارد.

اخیرا این شرکت اعلام کرده است. که بر اثر حملات سایبری شدید و مداوم سود این شرکت به طور قابل توجهی به کمتر از 50 درصد زمان مشابه سال گذشته رسیده است. سود این شرکت در مدت مشابه سال گذشته 46 میلیون دلار بوده. که امسال به 20 میلیون دلار رسیده است.کمپانی تالک تالک دلیل افت سود خود را حملات شدید شایبر می داند.

این کمپانی ضرر ناشی از حملات سایبری را در اصل 35 میلیون دلار برآورد کرده است. اما درحقیقت این زیان بیش از 60 میلیون دلار بوده است.

خانم دایدو هاردینگ در یک اعلامیه مطبوعاتی رسمی گفت که این شرکت پس از حملات سایبری اکتبر “عقب گرد شدید” را تجربه کرده است. بر ایر این حملات سایبری ما پایین ترین نرخ سرعت پهنای باند را تاکنون داشته ایم. که باعث نارضایت مشتریان و در نهایت کاهش مشتریان شرکت شده است. وی افزوده فعلا راه موفقیت ما تمرکز جدی بر حفظ مشتریان موجود است.

تالک تالک اعلام کرده بر اثر از دست دادن داده ها بیش از 100 هزار نفر از مشتریان خود را از دست داده است. و بیش از 157.000 هزار نفر از مشتریان آن در خطر حمله سایبری هستند.

اطلاعات رویت شده مشتریان شامل نام، آدرس، تاریخ تولد، آدرس ایمیل، شماره تلفن و اطلاعات کارت اعتباری و.. بوده است.

پس از این حملات افرادی که در ارتباط با این جرایم سایبری دستگیر شدند همه آنها زیر 21 سال بودند..

خانم هاردینگ در گفت گو با BBC این جرایم اینترنتی را “جرم نسل ما ” توصیف کرده است.

دسته: اخبار امنیت شبکه و اطلاعات
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up