272 میلیون اکانت ایمیل در خطر نفوذ و رخنه داده های بزرگ

272 میلیون اکانت ایمیل در خطر نفوذ و رخنه داده های بزرگ

به گفته یک متخصص امنیتی بیش از  یک صد میلیون حساب ایمیل (یوزر نیم و پسود) در خطر دسترسی دنیای تبهکاران روسی قرار دارد. به گزارش رویترز : الکس هولدن،…

به گفته یک متخصص امنیتی بیش از  یک صد میلیون حساب ایمیل (یوزر نیم و پسود) در خطر دسترسی دنیای تبهکاران روسی قرار دارد.

به گزارش رویترز : الکس هولدن، بنیانگذار و مدیر ارشد اطلاعات و افسر امنیتی, از نگاه امنیتی، نشان داد که ایمیل 272 میلیون نفر در معرض خطر هستند.

بیشتر این خطرات متوجه Mail.ru محبوب ترین سرویس دهنده ایمیل در کشور روسیه است. بعد از آن مشتریان گوگل, مایکروسافت, یاهو را تحت تاثیر قرار می دهد.

هولدن هشدار داده است. که یک هکر جوان روسی توانسته با هک یک فروم آنلاین با سرقت اطلاعات حساب کاربری از 1.17 میلیارد اعتبار بدست بیاورد.

آقای هولدن به سرویس خبری آنلاین گفت که این اطلاعات بسیار قوی است. که هکرها دائما در حال تغییر مکان هستند. و حاظر است تا اطلاعات و جزئیاتی دقیقی از عملکرد آنها ارائه دهد. او اضافه کرده است. که آنچه به جزئیات و کار این افراد جذابیت می دهد. تکرار مداوم و استفاده چندین بار از اطلاعات هک شده است.

در وبلاگ رسمی شرکت Hold Security هولد سکوریتی نشان داده که برخی تحقیقاتشان دراین زمینه یافته های آن ها را جذاب تر ساخته است. وقتی به لایه های پیشین و عمیق تر برگردیم. به این نتیجه می رسیم که هکرها بعضی از چیزها را از ما مخفی نگه می دارند.

در پایان ذکر کنیم . که این هکر جوان در یک شهر کوچک روسیه به طور باور نکردنی توانسته بیش از 1.17 میلیارد از طریق هک کردن به دست آورد. البته هنوز اطلاعات کاملی در این زمینه جمع آوری نشده است. هنوز مشخص نیست که چگونه این جوان ناشناخته توانسته به چنین مجموعه ای عظیمی از داده ها دسترسی پیدا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up