شناسایی دزدان اینترنت wifi خانگی شما

شناسایی دزدان اینترنت wifi خانگی شما

یکی از معضلات جدید مودم های وایرلس در کشور ها دزدی اینترنت از آنها است. بسیاری از کاربران از اینکه رمز مودم آنها هک شده و اینترنت wifi آنها مورد…

یکی از معضلات جدید مودم های وایرلس در کشور ها دزدی اینترنت از آنها است. بسیاری از کاربران از اینکه رمز مودم آنها هک شده و اینترنت wifi آنها مورد استفاده قرار می گیرد. گلایه دارند.

حتی با گذاشتن پسورد بر روی این مودم ها هک آنها امکان پذیر است. کاربران با گوشی های روت شده و استفاده از اپلیکیشن های هک وای فای به راحتی رمز مودم wifi دلخواه را پیدا می کند. این افراد هکرهای محلی هستند. که با داشتن یک اپلیکیشن و دزدی از اینترنت همسایه ادعای هکر بودن می کنند. شبا را در رویای هکر بودن به سر می برند. بدون انکه چیزی از دانش برنامه نویسی و شبکه بدانند.

از آنها که بیش از 99 درصد کسانی که اینترنت وای فای دارند. با رمز گذاری پیشرفته بر روی مودم خود و تامین امنیت اینترنت اطلاعاتی ندارند. ترافیک اینترنت آنها به راحتی توسط دیگران مورد استفاده قرار می گیرد.

با پیشرفت تکنولوژی ماهیت دزدی نیز پیچیده تر شده. امروز نوعی از دزدی به خصوص در کشور ما رونق گرفته به نام دزدی و هک مودم همسایه یا مودم های اطراف.

کاربران موبایل با ترفند ها و اپلیکیشن های مختلف چنین کاری را انجام می دهند. آنها از نرم افزار های مختلف برای هک و پیدا کردن رمز وای فای روترهای اطراف خود استفاده می کنند.

پاوان نرم افزاری را به شما معرفی می کند. که پس از نصب آن بر روی سیستم تمامی دستگاه هایی را که از اینترنت شما به همراه مشخصات کامل نام, آی پی و .. نمایش می دهد.

سپس به شما این امکان را می دهد تا آنها را بلاک کرده.و از دسترسی آنها به اینترنت خانگی wifi جلوگیری کنید.

نرم افزار Wireless Network Watcher یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مدیریت اینترنت خانگی و مراقب از سرویس اینترنت wiif با پشتیبانی از تمامی مودم به شما معرفی می کنیم.

تا هر گاه دیگران بدون اجازه قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، به شما هشدار دهد و در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمز عبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید.

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و کافیست تا بعد از اجرای برنامه از منوی Options گزینه های Beep On New Devices و Background Scan را اجرا کرده و سپس کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بی‌سیم شما استفاده می‌کنند را مشاهده کنید .

این نرم افزار مشخصات کامل دستگاه یا موبایل در حال استفاده از اینترنت شما مثل نام دستگاه, IP, و.. ذکر می کند.

زمانی که این برنامه اجرا می‌شود، به صورت خودکار روتر شما شناسایی خواهد شد و پس از یافتن آن با اسکن ترافیک اینترنت خانگی شما، فهرستی از دستگاه‌هایی را که به روتر شما متصل هستند، نمایش داده خواهد شد.

این اطلاعات شامل “IP address, MAC address, Network adapter model” و نام دستگاه خواهد شد. شما به سادگی خواهد توانست دستگاه غیرمجاز را شناسایی کنید و با تکنیک‌هایی که پیش از این برای مدیریت روتر به شما آموختیم آن دستگاه را بلاک کنید.

 

هر چند نرم افزار چندان پیشرفته ای نیست. اما با توجه به دانش شما گزینه مناسبی است.

لینک دانلود نرم افزار

 

 

دسته: آموزش امنیت سایبری
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up