پلتفرم جاوا بالاخره ایمن شد

پلتفرم جاوا بالاخره ایمن شد

کارشناسان از برنامه‌های امنیتی جدیدی که شرکت اوراکل برای تقویت Java عرضه کرده است استقبال کردند و توضیح دادند که این برنامه‌ها نسبت به گذشته بهبود یافته‌‌اند. اوراکل روز گذشته…

کارشناسان از برنامه‌های امنیتی جدیدی که شرکت اوراکل برای تقویت Java عرضه کرده است استقبال کردند و توضیح دادند که این برنامه‌ها نسبت به گذشته بهبود یافته‌‌اند.

اوراکل روز گذشته برنامه امنیتی جدیدی برای Java عرضه کرده است که به عنوان نخستین اولویت این شرکت برای پلتفورم‌ها محسوب می‌شود. این برنامه جدید شامل تغییراتی می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بررسی خودکار اعتبار برنامه، جلوگیری از فعالیت برنامه‌های قفل شکسته و غیرقانونی به صورت پیش‌فرض و یکپارچه‌سازی ابزارهای مدیریتی اشاره کرد.

این برنامه جدید به گونه‌ای طراحی شده است که پاکسازی ابزارهای سازمانی را به صورت یکجا اطلاعات می‌دهد و جلوی بروز هرگونه مشکل در سیستم‌های سازمانی را می‌گیرد.

این تغییرات جدید به همراه دیگر اقدامات امنیتی در وبلاگ رسمی فعالیت‌های امنیتی شرکت اوراکل توضیح داده شده است و کارشناسان امنیتی نیز از آن استقبال کرده‌اند.

با توجه به اینکه برنامه Java طی ماه‌های گذشته بسیار مورد حملات امنیتی قرار گرفت و تلاش‌های اوراکل برای حذف مشکلات آن بی‌نتیجه بود، این نخستین باری است که کارشناسان امنیتی بهبود وضعیت Java را تایید می‌کنند.

شرکت اوراکل اعلام کرده است که از این پس وصله‌های امنیتی برای برنامه Java را به صورت مرتب عرضه می‌کند. بد نیست بدانید که این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷ وصله امنیتی برای Java عرضه کرده است و این برنامه همچنین در معرض آسیب‌پذیری‌های فراوانی قرار دارد.

دسته: آموزش امنیت سایبری
وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up